Nowa kampania marki Okocim "Tu się warzy z zasadami"

4 listopada miała miejsce premiera nowej kampanii marki Okocim. Akcja promocyjna „Tu się warzy z zasadami” odnosi się do 170-letniej tradycji piwowarskiej browaru Okocim z uwzględnieniem roli okocimskich piwowarów i ich osobistego...

Komentarze: 0

Starbucks - nowy kubek budzi kontrowersje

Wraz z uruchomieniem 1 listopada sezonowej sprzedaży kaw Starbucks w sieci pojawiły się liczne komentarze i słowa krytyki związane z nową odsłoną kubka.

Komentarze: 0

CROWN Food Europe wprowadza nową puszkę - Peelfit™

Peelfit™ to puszka o unikalnym wyglądzie zaprojektowana dla sektora żywności suchej. Zastosowana tu technologia bezpośredniego zgrzewania folii aluminiowej z wpuszczonym do środka puszki obrzeżem eliminuje stosowanie sztywnego pierścienia...

Komentarze: 0

Nowe etykiety Browaru Amber

Browar Amber zmienił strategię wizerunkową upraszczając komunikację i jednocześnie ułatwiając identyfikację marki. Teraz wszystkie piwa oferowane będą pod wspólnym brandem Browar Amber.

Komentarze: 0

Wiosenne opakowania Okocim Radler

Okocim Radler z limonką i Okocim Radler grejpfrut z limonką zyskały odświeżoną szatę graficzną. Projekty nadają opakowaniom nowy, lekki wygląd.

Komentarze: 0