Projektowanie przyszłości - Konkurs Amcor Flexibles
Firma Amcor Flexibles ogłosiła konkurs na projekt elastycznego opakowania. Celem jest promocja nowych pomysłów, a udział mogą wziąć wszyscy studenci wzornictwa.

Pomysły zostaną ocenione pod względem szans zwiększenia atrakcyjności rynkowej i sprzedaży. Od silnego wrażenia wywołanego grafiką ważniejsze będzie jednak podejście długofalowe. Autorzy powinni przedstawić prace w jak najprostszy sposób, tak aby jury zrozumiało zasady funkcjonowania opakowań. Mogą się posłużyć rysunkiem, grafiką komputerową lub trójwymiarowym modelem. Do projektów muszą dołączyć opis (ang.) materiałów, cech i sposobu użytkowania. Jury wyłoni w każdej kategorii trzy najlepsze prace, spośród których wskaże propozycję zwycięską. Laureat konkursu otrzyma 3 tys. €, a twórcy dwóch pozostałych projektów – wyróżnienia po 1 tys. €. 4 listopada 2005 r. wszystkie prace i wymagane załączniki muszą się już znajdować u organizatora w Wielkiej Brytanii. Regulamin (szczegółowe omówienie tematyki, wymagania dotyczące formy, prawa i obowiązki uczestników i organizatorów) oraz formularze zgłoszeniowe upowszechnia Amcor Flexibles na stronie internetowej www.designprize.net Amcor – Producent opakowań z tworzyw sztucznych, włókien, metalu i szkła – skupia ok. 220 fabryk i zatrudnia 30 tys. pracowników w Australii, Azji, Europie i obu Amerykach. Roczna sprzedaż giętkich opakowań Amcor Flexibles w 18 krajach osiąga wartość 1,5 mld euro.
Źródło: ''
Komentarze
mało czasu
dosc pozno ukazal sie ten artykul , miesiac czasu na taki projekt to za malo. studiuje wzornictwo i musze przyznac ze strasznie trudno znalezc jakikolwiek konkurs w tej branzy.