Tymbark wykorzystuje niestandardowe nośniki reklamy zewnętrznej w kampanii napojów orzeźwiających w 2-litrowych opakowaniach.

Kampania odbywa się pod hasłem "Dwa litry w super cenie na wielkie pragnienie". Jej celem jest wzrost sprzedaży napojów w ekonomicznych opakowaniach.

Prowadzone są dwutorowe działania komunikacyjne wykorzystujące niestandardowe nośniki reklamy zewnętrznej. W popularnych miejscowościach nadmorskich, w górach i na Mazurach, zainstalowane zostały airboardy, a dodatkowo na drzwiach najważniejszych sieci supermarketów pojawiły się specjalne naklejki informujące o promocji napojów.

Tymbark istnieje na polskim rynku od 1936 roku. Wchodzi w skład Grupy Maspex Wadowice, jednej z największych firm na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa jest liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, w Czechach, na Słowacji i wiodącym producentem na Węgrzech i w Bułgarii, liderem na rynku makaronów w Polsce oraz największym producentem produktów instant w Europie Środkowo-Wschodniej (kawa cappuccino, kakao, zabielacze w proszku do kawy, herbatki rozpuszczalne). Oprócz Tymbarku i Kubusia najsilniejszymi markami Maspeksu są: Lubella, Puchatek, DecoMorreno, Cremona, Mlekołaki, La Festa.

Źródło: Wirtualne Media, www.tymbark.com.pl
Źródło: ''