Nowe, przezroczyste etykiety przyozdobią dwa gatunki piwa Miller produkowanego w USA.

Miller Genuine Draft (MGD) oraz Genuine Draft Light (MGD Light) otrzymają nowe etykiety, które mają uatrakcyjnić zawartość rozlewaną przez znany na całym świecie browar.
Nowy wygląd produktu jest elementem akcji promocyjnej związanej z muzyką, która ma się rozpocząć latem 2001. Decyzja o zastąpieniu papierowych etykiet przezroczystymi jest konsekwencją przeprowadzonych w zeszłym roku badań. W jedenastu marketach sprzedaż obu gatunków piwa zauważalnie wzrosła po wprowadzeniu przezroczystych etykiet.

Do produkcji etykiet został użyty orientowany polipropylen. Grafiki są nanoszone sitodrukowo w pięciu kolorach na przedniej etykiecie, natomiast tylna posiada trzy kolory i jest nadrukowana lustrzanie. Dzięki temu grafika z tylnej etykiety jest widoczna przez etykietę przednią i butelkę - wyłania się niejako ze złocistego płynu. Na butelkach dodatkowo znajdzie się papierowa etykieta do zdarcia, która zwraca uwagę na promocję.
Źródło: ''