"Przejrzysty Miller"
Nowe, przezroczyste etykiety przyozdobią dwa gatunki piwa Miller produkowanego w USA.

Nowy wygląd produktu jest elementem akcji promocyjnej związanej z muzyką, która ma się rozpocząć latem 2001. Decyzja o zastąpieniu papierowych etykiet przezroczystymi jest konsekwencją przeprowadzonych w zeszłym roku badań. W jedenastu marketach sprzedaż obu gatunków piwa zauważalnie wzrosła po wprowadzeniu przezroczystych etykiet.
Do produkcji etykiet został użyty orientowany polipropylen. Grafiki są nanoszone sitodrukowo w pięciu kolorach na przedniej etykiecie, natomiast tylna posiada trzy kolory i jest nadrukowana lustrzanie. Dzięki temu grafika z tylnej etykiety jest widoczna przez etykietę przednią i butelkę - wyłania się niejako ze złocistego płynu. Na butelkach dodatkowo znajdzie się papierowa etykieta do zdarcia, która zwraca uwagę na promocję.
Źródło: ''