Na sklepowe półki trafia właśnie Redd's w nowej puszce o pojemności 330 ml. Nowa, mała i zgrabna puszka dostosowana jest do potrzeb nowoczesnych i aktywnych kobiet. Z łatwością mieści się w torebce, jest lekka i poręczna, ma kobiecy kształt. Pierwsza tego typu puszka w Polsce jest kolejnym dowodem na innowacyjność marki Redd's - zdecydowanego lidera segmentu piw smakowych - oraz jej producenta, Kompanii Piwowarskiej.

Odpowiadać potrzebom

Półlitrowa puszka nie zawsze odpowiada aktywnym kobietom, które najczęściej kupują piwo Redd's. Bywa za duża i za ciężka. Dlatego marka wprowadza na rynek innowacyjny produkt. Ma on zaspokoić oczekiwania właśnie takich młodych, nowoczesnych, aktywnych kobiet w wieku 25-35 lat, które chętnie spędzają czas poza domem (w kinie, pubach czy na koncertach), chętnie robią zakupy, lubią spędzać czas na świeżym powietrzu, ale także relaksować się w domu.

- Wprowadzenie na rynek nowej puszki zwiększy gamę dostępnych opakowań. Kobiety wiedzą, że Redd's to najlepsza kobieca marka piwa, a Kompania Piwowarska dba o nie wprowadzając na rynek produkt, który pozytywnie zaskakuje i odpowiada ich potrzebom. Nowa puszka będzie zawsze na wyciągnięcie ręki w chwilach relaksu, w przerwach miedzy obowiązkami, po pracy, w klubie czy w pubie - powiedziała Katarzyna Wilczewska Kierownik ds. public affairs w Kompanii Piwowarskiej.

Marka Redd's znalazła się w portfolio Kompanii Piwowarskiej 7 lat temu. Jest zdecydowanym liderem segmentu piw smakowych. Jej udziały w nim sięgają 53 proc. Redd's to również jedna z najszybciej rozwijających się marek w ramach portfela Kompanii Piwowarskiej, W ubiegłym roku sprzedaż Redd'sa wzrosła aż o 20 proc.

Puszka konsumentów

Ubiegły rok to okres ugruntowania wizerunku marki jako najlepszego piwa dla kobiet, któremu przyświeca hasło "Redd's ubarwia życie". W mediach pojawił się nowy film wizerunkowy "Stoliki" oraz promocja konsumencka "Zaprojektuj własną puszkę" z udziałem trzech polskich gwiazd: Ani Dąbrowskiej, Marysi Peszek i Agaty Nowickiej "Endo", które nie tylko same zaprojektowały swoje puszki, ale również były jurorkami w ogólnopolskim konkursie, który ruszył wiosną. Marka do zabawy zaprosiła konsumentów.

- Nowatorska idea projektowania opakowań spotkała się z ogromnym zainteresowaniem - na konkurs napłynęło ponad 15 000 prac. Efekty pracy laureatów w postaci specjalnej wersji kilku milionów puszek Redd's trafiły właśnie na sklepowe półki w całej Polsce - powiedziała Katarzyna Wilczewska Promocję podsumowano pod koniec stycznia w warszawskim Centrum Artystycznym Montownia, które tego wieczoru zmieniło się w "Galerię Redd's". W trakcie spotkania zaprezentowano zwycięzców konkursu: Mariusza Płuciennika, który zaprojektował zieloną puszkę dla jabłkowego Redd's Apple, Magdę Czmochowską projektującą czerwoną puszkę malinowego Redd's Red oraz Piotra Wojtaka autora projektu żółtej puszki cytrusowego Redd's Sun.

Laureaci konkursu razem z gwiazdami - rysując, malując i używając techniki collage'u - stworzyli barwne projekty przedstawiające kobiecy świat marki Redd's. Obecnie na spotkaniu panie poznały również techniki body artu. Przy wykorzystaniu kobiecych i owocowych motywów z puszek Redd's oraz specjalnych kosmetyków ozdabiały swoje ciała. Tłem dla warsztatów była wkomponowana w scenografię "Galeria Redd's", stworzona z projektów puszek gwiazd i konsumentów.

Kompania Piwowarska - Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy TYSKIE (ulubione piwo Polaków), ŻUBR (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), LECH, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro oraz Wojak i Gingers. Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku, a w 2008 r. Browar Kielce. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 wyniosła ponad 13 mln hektolitrów piwa.

SABMiller - drugi na świecie producent piwa
Kompania Piwowarska jest częścią drugiego pod względem wielkości producenta piwa na świecie - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na sześciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 150 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). SABMiller plc jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 18,6 mld dolarów i wypracował zysk brutto 2,8 mld dolarów. Sprzedaż piwa wyniosła 216 mln hl.
Źródło: ''