15 stycznia 2008 r. ruszy kampania billboardowa ekologicznych toreb Greenbag. Na nośnikach reklamowych pojawią się plakaty przedstawiające torbę Greenbag z logo WWF, opatrzoną hasłem „Razem chronimy środowisko”.

To już trzecia kampania dla tej marki. Poprzednie odbyły się w pierwszej połowie 2007 r. i towarzyszyły wprowadzeniu toreb na polski rynek. Obecna kampania będzie trwała przez 2 tygodnie.

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki wśród konsumentów. Kampania podkreśla ekologiczny charakter produktu, jego estetykę, pojemność oraz długi okres eksploatacji. Za kreację i zakup nośników reklamowych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Marpress. Działania PR dla marki Greenbag prowadzi agencja Edelman Polska.

W grudniu 2007 r. Andrzej Gajek - Prezes firmy Gam sp. z o.o. - producenta wielorazowych toreb Greenbag - oraz Ireneusz Chojnacki – Dyrektor Naczelny WWF Polska, połączyli siły w celu wspólnego działania na rzecz ochrony środowiska. Wynikiem tej współpracy jest obecność logo WWF na torbach Greenbag. Pierwsze torby z „Pandą” pojawią się w sklepach na początku lutego br.

Firma Gam wprowadziła na rynek wielorazowe torby Greenbag na początku 2007r. Ideą firmy jest połączenie dwóch gałęzi: biznesu i ochrony środowiska. Rezultatem przemyśleń, zaś produkcja wielorazowej, ekologicznej torby Greenbag, która za granicą z powodzeniem zastępuje torby foliowe. Inicjatywa ta została pozytywnie odebrana przez polskich konsumentów. Świadczy o tym duża liczba partnerów handlowych na terenie całego kraju, np.: sieć Lewiatan, Mc Lane, Piotr i Paweł oraz rosnąca świadomość i zapotrzebowanie na wielorazowe torby Greenbag ze strony kupujących.

Gam Sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu powstała w 1997 roku. Firma prowadzi szeroką działalność związaną z rynkiem nieruchomości oraz inwestycjami kapitałowymi w sektorach nowych technologii. Od niedawna rozpoczęła dystrybucję polipropylenowych, ekologicznych toreb sprzedawanych w super i hipermarketach pod marką Greenbag. Główne motto firmy brzmi „nasz sukces będzie sukcesem wszystkim”. Za słowami idą czyny, oprócz promowania produktów pro-ekologicznych, spółka angażuje się we wspieranie inicjatyw charytatywnych, promocję i sponsoring sportu. Wspiera między innymi toruński oddział Caritas, Fundację Ducha i WOŚP.

Przez 46 lat swojego istnienia WWF wyrósł na największą międzynarodową organizację zajmującą się ochroną przyrody. Misją WWF jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego i stworzenie przyszłości, w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą. W Polsce WWF realizuje łącznie dziewięć projektów dotyczących ochrony rzek i lasów, promowania zrównoważonego rozwoju i rybołówstwa oraz przeciwdziałania zmianom klimatu. Chroni duże drapieżniki w kraju. Zabiega o jak najkorzystniejsze wdrożenie europejskiego programu ochrony przyrody Natura 2000. Stara się ograniczyć nielegalny handel ginącymi gatunkami roślin i zwierząt.

Źródło: www.marketing-news.pl
Źródło: ''