Zwykło się mówić, że to nie szata zdobi człowieka. Choć w popularnym przysłowiu jest dużo prawdy, to jednak trudno szukać potwierdzenia tych słów jeśli chodzi o efektywne metody sprzedaży i promocji produktów. Właśnie temu służy opakowanie, które ma za zadanie "ubrać" produkt i przedstawić go z jak najlepszej strony.

Relacja z targów Packaging Innovations

Tego typu zagadnieniom związanym z najnowszymi trendami w branży opakowań poświęcona była III edycja targów easyFairs® Packaging Innovations. 23 i 24 marca w warszawskiej hali Expo XXI prawie 2 tysiące zwiedzających mogło podziwiać zróżnicowany asortyment uznanych firm opakowaniowych zarówno z Polski, jak i z zagranicy. 90 firm, które zdecydowały się na udział w tym ważnym wydarzeniu, na swoich stoiskach zaprezentowało między innymi: wszelkiego typu opakowania, rozwiązania w zakresie projektowania opakowań, zarządzania marką; usługi z zakresu druku, etykietowania; pakowania, przepakowywania i konfekcjonowania. Wśród zaprezentowanych produktów nie zabrakło zarówno sprawdzonych rozwiązań, jak i nowości. Te szczególnie nowatorskie zostały zakwalifikowane do Programu Innowacja i oznaczone specjalnym znakiem . Było to nie tylko wyróżnienie dla prekursorów najnowszych technologii, ale i spore ułatwienie dla zwiedzających. Prawie jedna piąta gości targowych jako główny powód wizyty podała właśnie chęć zapoznania się z najnowszymi trendami i rozwiązaniami.

Dla tych, którzy szukali sprawdzonych już pomysłów organizatorzy przygotowali dwie strefy: LABELLING i CO-PACKAGING. Pierwsza z nich skupiała rozwiązania z zakresu etykietowania i kodowania, druga natomiast obejmowała swym zasięgiem firmy zajmujące się przepakowywaniem i konfekcjonowaniem wszelkiego rodzaju produktów.

Odwiedzający targi mieli także okazję obejrzeć zwycięskie opakowanie w konkursie Art of Packaging w kategorii "Opakowanie z Szuflady", której laureat: firma WERNER KENKEL Sp. z o.o. została nagrodzona stoiskiem na tegorocznej edycji targów easyFairs® Packaging Innovations, ufundowanym przez organizatora. Na targach swoje produkty zaprezentowali także przedstawiciele firmy Cezar S.A. A Chesapeake Company - głównego zwycięzcy konkursu Art of Packaging - "PROFESSIONAL".

Warto także zauważyć, że nie tylko wystawa targowa, ale również i cykl warsztatów learnShops stwarzał możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu opakowań. Prezentacje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, które wynikało zarówno z aktualności poruszanych tematów, jak i merytorycznego przygotowania prowadzących.

Niezwykle cieszy fakt, że targi z każdą edycją rozrastają się i przyciągają coraz większą liczbę zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Tym samym organizatorzy mają nadzieję, że tego typu branżowa impreza promująca z jednej strony nowoczesne rozwiązania, a z drugiej będąca sposobnością do nawiązania branżowych kontaktów i wymiany opinii wśród specjalistów, na dobre wpisała się w targowy kalendarz.

Zachęcamy do obejrzenia GALERII ZDJĘĆ z III edycji targów easyFairs Packaging Innovations


Źródło: ''