Zupy produkowane dla Co-op przez Pasta Reale Ltd nie zawierają sztucznych dodatków i oferowane są w różnych naturalnych smakach. Jesienia 2006 r. z wielkim powodzeniem odnowiono wizerunek serii, osiągając trzykrotny wzrost sprzedaży, a grupa Co-op postanowiła zwiększyć jeszcze ten sukces, odświeżając produkt dodatkowo przez wprowadzenie w styczniu 2008 r. nowego opakowania i etykiet.

Firma Pasta Reale używała już pojemników Thor produkcji RPC Blackburn do pakowania innych zup i wiedziała, że zapewnią one serii Co-op istotne walory funkcjonalne i estetyczne. Pojemnik Thor 670 ml, formowany wtryskowo z PP, posiada zabezpieczenie gwarancyjne i zamykane wieczko, co zapewnia konsumentom nienaruszalność produktu i wygodę. Pojemniki można łatwo ustawiać w stos, a ich doskonała przejrzystość umożliwia obejrzenie zawartości - wszystkie te zalety opakowania składają się na silne oddziaływanie marki w punkcie sprzedaży.

Grupa Co-op opracowała jednocześnie nowe etykiety, aby wzmocnić wizerunek swojej marki produktów chłodzonych. Firma Pasta Reale stosowała już dawniej etykiety IML, ale uznała, ze etykietowanie po formowaniu oferuje w tym wypadku większą elastyczność.

„Przechodząc na ten system, oszczędzamy na kosztach magazynowania i zmniejszamy marnotrawstwo opakowań, ponieważ nie musimy przechowywać wstępnie zadrukowanych pojemników” – wyjaśnił Nick Bertenshaw, dyrektor ds. klientów krajowych w Pasta Reale odpowiedzialny za współpracę z Co-operative. „Efektywna logistyka zależy wiec od współpracy z solidnym dostawcą opakowań, który potrafi zapewnić dostawy na zadanie, a wspaniała obsługa oferowana przez RPC Blackburn w przeszłości daje nam pewność, że osiągniemy nasze zamierzenia”.

Źródło: RPC
Źródło: ''