Serdecznie zapraszamy na dzień specjalny konferencji „Opakowania – prawo i praktyka”, poświęcony „Innowacjom i trendom rozwojowym na rynku opakowań” który odbędzie się w dniu 24 czerwca 2010r. w okolicach Warszawy podczas którego szczegółowo omówimy wybrane aspekty zarządzania opakowaniami z punktu widzenia ich komunikacji z konsumentami.

Seminarium - Innowacje i trendy na rynku opakowań
Ekspert omówi rolę badań marketingowych w procesie projektowania opakowania. Odpowie na pytania czy takie badania są potrzebne, jaką rolę odgrywają w budowaniu wizerunku produktu i marki.

Doświadczeni eksperci zajmujący się projektowaniem opakowań przedstawią doświadczenia w zakresie wdrażania rozwiązań na rynku. Zaprezentują nowe trendy na rynku a także przestawią prognozy na temat trendów w ciągu najbliższych 5 i 10 lat. Przedstawią krok po kroku proces zmiany rodzaju opakowania na konkretnym przykładzie. Zostaną też zaprezentowane nowe technologie i materiały dostępne na rynku opakowań.

Kluczowe tematy:
- innowacje na rynku opakowań - aktualne trendy, nowe technologie, materiały
- trendy rozwojowe w ciągu najbliższych 5 i 10 lat
- proces rozwoju opakowania - przykłady wdrożonych rozwiązań
- zmiana rodzaju opakowania – case study
- rola badań marketingowych w procesie projektowania opakowania

Na dniu seminarium spotkają Państwo:

- Dyrektorów, koordynatorów, kierowników, managerów, specjalistów ds. marketingu
- Koordynatorów, kierowników, managerów, specjalistów ds. rozwoju opakowań
- Koordynatorów, kierowników, managerów i inżynierów, specjalistów ds. opakowań
- Koordynatorów, kierowników, managerów, specjalistów ds. rozwoju produktów
- Koordynatorów, kierowników, managerów, specjalistów ds. pakowania
- Liderów projektów opakowaniowych
- Technologów, konstruktorów i projektantów opakowań
- Senior, junior Brand managerów
- Senior, junior product managerów
- Senior, junior designerów
- Packaging designerów

Wykorzystanie badań marketingowych w procesie projektowania opakowań
Etapy badania opakowań
Etap I – Rozpoznanie – Badania służące analizie sytuacji rynkowej, analizie konkurencji, analizie potencjału rynkowego
Etap II – Tworzenie - Badania wstępnych projektów opakowań i ich dopracowywanie w kontekście wiedzy od konsumenta
Etap III - Badania służące ocenie ostatecznej wersji opakowania
final check) – lifting
Metody badania opakowań
- badania jakościowe
- badania ilościowe sondażowe
- badania ilościowe eksperymentalne
- Badania z wykorzystaniem nowych technologii - eyetracking

prelegent : Dominika Maison, Prezes, Agnieszka Strzałka, Client Service Director, Dom Badawczy Maison, Warszawa

The Eye of Dragon, czyli trendy designu 2009-2010

- Zarys tła społeczno-kulturowego dla zidentyfikowanych trendów designu.
- Przedstawienie 7 światowych trendów designu.
- Przedstawienie kodów opakowań zaprojektowanych w myśl tych trendów.

prelegent: Małgorzata Starczewska, strateg, Dragon Rouge, Warszawa

Nowe opakowanie. Kiedy i dlaczego?
Kompleksowy proces projektowy - metodologia projektu


- strategia
- geneza projektu
- definiowanie projektu
- kreacja
- projektowanie
- wdrożenie

Przykłady rozwiązań wdrożonych opakowań
Trendy rozwojowe w ciągu 5 i 10 lat – ważny element strategii
Innowacje na rynku opakowań.

- Najnowsze technologie
- Nowe materiały, struktury.

prelegent: Aleksander Koczy, Creative Director, Salt&Pepper Brand Design, Warszawa

9.00 rozpoczęcie
ok. 11.15 przerwa na kawę
13.00 przerwa na obiad
ok. 15.30 przerwa na kawę
17.00 zakończenie dnia specjalnego konferencji

[H3]Prelegenci:[/H3]

Aleksander Koczy
Absolwent ASP w Krakowie filia w Katowicach, Wydział Form Przemysłowych.
Stypendysta École des Beaux-Arts de Saint-Étienne we Francji.
W latach 1996-1998 zajmował stanowisko asystenta w Katedrze Komunikacji Wizualnej na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego. Od 1998 r. do 2005 r. zatrudniony w AdFabrika FCB na stanowisku Art Directora. Kluczowi Klienci: Beiersdorf-Lechia (Nivea), S.C. Johnson (Brise, Raid, Pronto, OFF, Mr Muscle), Herbapol Lublin, Agros Nova.
Od 2006 r. współzałożyciel SaltPepper Brand Design – agencji brandingowej stawiającej na funkcjonalny design oraz strategię zmieniającą oblicze marek.
Kluczowi Klienci: Tikkurila, Polski Lek, Bongrain, Bacha Polska, Bakalland.

Małgorzata Starczewska,
Strateg międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge. Z branżą komunikacji marketingowej związana od 10 lat.
Wcześniej zajmowała się planowaniem strategicznym marki w sieciowej agencji reklamowej Euro RSCG Poland.
W Dragon Rouge pracuje od 6 lat, prowadząc projekty strategiczne dla marek korporacyjnych i konsumenckich, szkolenia i cykl seminariów dla klientów Agencji.
Absolwentka WSB-NLU w Nowym Sączu, MBA Oxford Brookes University i studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii UW.

Więcej informacji na stronie organizatora www.movida.com.pl

Pełna agenda semi

Źródło: ''