Nowe Experience Centre - placówka w Dallas w Teksasie, jest pierwszym centrum otwartym na kontynentach amerykańskich i 17. tego rodzaju obiektem firmy.

Smurfit Kappa rozszerza swoją globalną sieć centrów badań Experience Centre

​​Experience Centre Smurfit Kappa dają klientom możliwość praktycznego doświadczenia tego w jaki sposób opakowania wpływają na każdy z etapów łańcucha dostaw. Dzięki najnowocześniejszym technologiom, wirtualnym sklepie i pokojom inspiracji centra Experience Centres odegrały kluczową rolę w rozwijaniu wiedzy i doświadczenia w sferze innowacji w Grupie.

W wielkim otwarciu udział wzięli projektanci, klienci, zespoły zajmujące się sprzedażą i prasa. Goście mieli okazję zobaczyć szeroką gamę innowacyjnych rozwiązań. Jury zagłosowało na najciekawsze projekty w konkursie Smurfit Kappa Innovation Awards, który odbył się po raz pierwszy na kontynentach amerykańskich. Konkurs obejmował następujące kategorie: Opakowanie gotowe na półkę, Opakowania konsumenckie, Opakowania przemysłowe, Display i Zrównoważony rozwój. Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas kolacji.

Nowe centrum badań jest pierwszym z kilku, które mają zostać otwarte w obu Amerykach, wraz z planowanym otwarciem kolejnych ośrodków w Meksyku i Kolumbii w najbliższych miesiącach. Centrum rozwoju opakowań Smurfit Kappa Global Experience Centre znajduje się w Schiphol, w Amsterdamie.

 

Więcej informacji o centrach badań Smurfit Kappa 

 

Źródło: Smurfit Kappa