Sól Emska to tradycyjne remedium stosowane od pokoleń na ból gardła i kaszel. Teraz, dzięki nowemu opakowaniu zaprojektowanemu przez mamastudio, Sól Emska ma szansę wyjścia z cienia domowej apteczki. Nadszedł czas, by dumnie zaprezentować nową szatę. Graficzną.

Sól Emska – stosowana od 100 lat, po raz pierwszy w stylowym opakowaniu autorstwa mamastudio
Opakowanie Soli Emskiej od Polskiego Leku przywodzi na myśl tradycyjny, aptekarski charakter produktu. Czarno-biała stylistyka, stylizowana na starą czcionka nawiązują do wieloletniej tradycji. Jedynymi nowoczesnymi elementami opakowania są czerwony prostokąt oraz ikona przedstawiająca górne drogi oddechowe człowieka.

„Kluczowym elementem opakowania zaprojektowanego przez mamastudio jest pejzaż – idylliczna, bajkowa kraina, czyli domniemane miejsce pochodzenia soli. Na uwagę zasługuje również prostota i czystość designu, dzięki czemu produkt łatwo zauważyć i zapamiętać” - powiedział Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny mamastudio.

Dystrybucja Soli Emskiej w nowym opakowaniu rozpoczęła się w lipcu b.r.

mamastudio ma bogate doświadczenie w projektowaniu opakowań. W portfolio firmy znajdują się m.in. opakowania dla marek: BioTech, Plusssz Up, Zelmer, Absolut, Beefeater, Malibu&Wyborowa oraz Książ.

mamastudio – niezależne studio brand design specjalizujące się w tworzeniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej, budowaniu marek (branding, naming, corporate identity, opakowania). mamastudio zrealizowało projekty, m.in. dla: Carlsberg, Wyborowa, TVN, TVP1, HBO, Canal+, NBP, Gazeta Wyborcza, jak i wielu innych. mamastudi o jest także inicjatorem i organizatorem wydarzeń o charakterze kulturalnym, m.in. Bar Mleczny - pokazywana we Francji instalacja-replika baru mlecznego, nagrodzona Kreaturą 2010. Firma istnieje od 2001 roku i ma siedzibę w Warszawie.



Źródło: ''