Sieć hipermarketów budowlanych Castorama Polska Sp. z o.o. wprowadza nową markę własną Form. W ramach trwającej od ponad trzech lat współpracy agencja Soul and Mind Opakowania zaprojektuje layouty opakowań wszystkich produktów nowej marki.

Produkty marki własnej Form wprowadzane są na rynek systematycznie od sierpnia br. Nową marką objęte zostały materiały najwyższej jakości, cechujące się niestandardową stylistyką.

Współpraca pomiędzy firmą Castorama Polska Sp. z o.o. i Soul and Mind trwa od ponad trzech lat. W tym okresie agencja odpowiedzialna była za projekty opakowań dla produktów marki własnej Casto. Soul and Mind współpracowała również z siecią Castorama przy wprowadzaniu systemu identyfikacji produktów, usprawniającego proces zakupowy.

Soul and Mind istnieje na rynku od 1994, roku najpierw jako agencja reklamowa, a następnie w 2002 roku jako grupa firm. Obecnie w firmie pracuje 25 osób.

W skład grupy wchodzą trzy firmy:
- Soul and Mind Opakowania
- Soul and Mind Agencja Reklamowa
- Soul and Mind Multimedia

Firma Opakowania jest ekspertem w projektowaniu opakowań ze szczególnym zwróceniem uwagi na strategiczne podejście w tworzeniu opakowań i kreatywność agencji. Firma specjalizuje się w projektowaniu opakowań produktów konsumpcyjnych oraz opakowań strukturalnych.

Kluczowi klienci agencji Opakowania to m.in.: Mokate Sp. z o.o., Sokołów S.A., Sokpol Sp. z o.o., Kompania Piwowarska S.A.,Top 2000 Hamelin Sp. z o.o., Jutrzenka S.A., Herbapol Poznań S.A., Hygienika Euro Cristal S.A.


Źródło: ''