Data rozpoczęcia
2015-06-25
Data zakończenia
2015-06-25
Miejsce
Wrocław
Organizator
OptiBuy

25 czerwca w Centrum Konferencyjnym Haston City Hotel we Wrocławiu odbędzie się druga edycja międzynarodowej giełdy kooperacyjnej Sourcing Day organizowana przez polską firmę OptiBuy przy współpracy z niemieckim partnerem CfSM (Centrum für Supply Management GmbH).

Sourcing Day - szansa polskich dostawców na zdobycie zagranicznego klienta
Sourcing Day to spotkanie typu "matchmaking” adresowane do polskich dostawców m.in. z branży metalowej, maszynowej, motoryzacyjnej, przetwórstwa tworzyw sztucznych zainteresowanych podjęciem współpracy handlowej bezpośrednio z kupcami ze znanych firm z Niemiec, Austrii, Szwajcarii oraz Szwecji. Efektem pierwszej edycji Sourcing Day, która odbyła się w 2012 roku było co najmniej kilkunastu kontraktów na dostawy sprzętu i usług zawartych pomiędzy polskimi dostawcami a zagranicznymi partnerami.

Formuła giełdy kooperacyjnej Sourcing Day opiera się o dwustronne, półgodzinne spotkania pomiędzy dobranymi w pary firmami, podczas których polscy dostawcy będą mieli okazję zaprezentować swoją firmę, oferowane produkty i technologie oraz nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami z zagranicy.

Główną korzyścią z udziału w wydarzeniu dla polskich dostawców będzie znaczna redukcja kosztów i czasu na pozyskanie nowych klientów. W jednym miejscu spotkają się bowiem kupcy z wielu zagranicznych firm, gotowi do podjęcia bezpośredniej współpracy, oraz producenci z Polski. Możliwość spotkania i zaprezentowania swojej oferty przed kilkunastoma potencjalnymi klientami może zaowocować podjęciem współpracy, lub cennymi kontaktami na przyszłość. Udział w Sourcing Day to sprawdzony pomysł na zdobycie zagranicznego klienta, na co wskazują efekty pierwszej edycji tej imprezy zorganizowanej przez nas we Wrocławiu w 2012 roku. Liczymy, że w tym roku jeszcze więcej polskich dostawców znajdzie podczas Sourcing Day swojego partnera biznesowego.” – powiedział Bartłomiej Bącik, Partner w firmie OptiBuy specjalizującej się we wdrażaniu strategii Global Sourcing.

Tegoroczna edycja Sourcing Day zostanie przygotowana we współpracy z niemiecką firmą CfSM, która posiada duże doświadczenie w organizacji tego typu przedsięwzięć w innych krajach. Obecne eksperci tej firmy kompletują listy firm z Niemiec oraz Austrii zainteresowanych współpracą z polskimi dostawcami. Podobne działania, tyle że w Szwajcarii oraz w Skandynawii, prowadzi firma OptiBuy.
Na stronie internetowej wydarzenia - www.sourcing-days.com, można znaleźć szczegółowe informacje na temat spotkania, w tym m.in. formularz zgłoszeniowy oraz profile klientów zagranicznych. Ich analiza pozwoli polskim dostawcom ocenić szanse na podjęcie współpracy jeszcze przed wysłaniem zgłoszenia.

Koszt uczestnictwa w wydarzeniu jednego przedstawiciela dostawcy będzie wynosił 1211 złotych. Liczba miejsc na to wydarzenie jest ograniczona. Sourcing Day będzie doskonałą okazją dla polskich dostawców do nawiązania współpracy handlowej bezpośrednio z kupcami z wielu znanych firm z Niemiec, Austrii i Szwajcarii, którzy poszukują obecnie partnerów biznesowych na polskim rynku.