Agencja CZTERYCZWARTE Brand Design zaprojektowała nową linię przypraw Specialite, modernizowaną w związku z rozbudową portfolio firmy Kamis. Ekskluzywne produkty i nowoczesny design to cechy nowej linii wchodzącej właśnie na rynek.

Specjalne przyprawy Kamis zaprojektowane w CZTERYCZWARTE
Specialite to przyprawy wyjątkowe pod względem składu i receptury, skierowane do świadomych konsumentów. Koneserzy smaku, otwarci na eksperymenty w kuchni, z pewnością docenią unikalne kompozycje ziół i przypraw, oryginalne dodatki, innowacyjne smaki musztard i uniwersalne w zastosowaniach młynki z przyprawami. Linia obejmuje zarówno produkty obecne w ofercie firmy Kamis od dawna, jak i zupełnie nowe.

Prace objęły projekt logo marki Specialite i system identyfikacji wizualnej opakowań. Ze względu na charakter produktów, firma CZTERYCZWARTE postawiła na nowoczesny design.
– Naszym zadaniem było opracowanie linii premium, a jednocześnie jej silniejsze wyodrębnienie z całego portfolio. Zależało nam na stworzeniu opakowań eleganckich i wyróżniających się na półce. Myślę, że pod względem grafiki efekt końcowy doskonale współgra z interesującą formą strukturalną nowych, szklanych opakowań – powiedziała Dominika Sikora, senior account manager w agencji projektowej CZTERYCZWARTE.


Źródło: ''