Debiut rozwiązania zaplanowano na prestiżowych targach designu w Japonii. Kosmetyki będą miały inteligentne opakowania z wieloma możliwościami komunikacji. Zobacz nową funkcję smartphone'ów.

Sprawdź oryginalność produktu z Near Field Communication

Wystarczy zeskanować etykietę uruchamiając specjalną aplikację w technologii NFC do znakowania produktów. Pierwszą marką kosmetyczną, która zastosuje takie rozwiązanie jest Alba Thyment Sp. z o.o. Produkty zostały wprowadzone już w Japonii, a do końca roku będzie można jest kupić w sklepach internetowcyh w Hongkongu. Pomoże to zapobiec ciągle rozwijającemu się w Azji kultowi podróbek. Po zeskanowaniu etykiety przede wszystkim klient będzie mógł sprawdzić oryginalność produktu.

Seria kosmetyków Alba1913 w nowej technologii jest nie do podrobienia. Weryfikacja oryginału działa w cztereh etapach. Tylko w przypadku czterokrotnego potwierdzenia, klient ma pewność, że towar jest oryginałem. Dzięki technologii NFC komunikacja z klientem jest znacznie łatwiejsza i dokładniejsza. Po zeskanowaniu etykiety znajdziemy informaje o kosmetyku, jego opis, skład, zastosowanie oraz zdjęcia czy filmiki. Ponadto technologia pozwala na wprowadzenie aktualnych promocji i nowości w zakresie marki. Na polskim rynku produkty pojawią sie na przełomie 2015/2016 roku. Innowacje można zobaczyć podczas targów Design Tokyo, 8 - 10 lipca. Aplikacja jest możliwa do pobrania za darmo dzięki Google Play.

Pobierz aplikację już dziś