Podczas uroczystej gali konkursu Pentawards 2010 w Szanghaju, agencja brandingowa SaltPepper Brand Design odebrała srebrną nagrodę za projekt opakowań farb Optiva marki Tikkurila. Pentawards to jedyny międzynarodowy konkurs poświęcony wyłącznie branży opakowań, w którym udział biorą zarówno indywidualni designerzy, jak i studia projektowe, agencje brand designu oraz producenci ze wszystkich kontynentów.

Srebro dla SaltPepper Brand Design w konkursie Pentawards 2010!
SaltPepper Brand Design to jak dotąd druga polska agencja w historii Pentawards zauważona i nagrodzona w tym prestiżowym konkursie.

Nagrodzony projekt to opakowanie farby Tikkurila Optiva, która należy do rodziny lateksowych farb mieszalnikowych. Zaproponowana przez agencję nowa linia graficzna zakładała odejście od funkcjonalnego wizerunku i skierowanie się w stronę premiowej tożsamości. Efekt udało się osiągnąć za pomocą subtelnych zdjęć kwiatów imitujących pędzle umoczone w farbie. Każdy z wariantów produktu oznaczono „kwiatem” w innym kolorze, a zdjęcia umieszczono na czarnym, ekskluzywnym tle.


Źródło: ''