Bacardi-Martini Polska wprowadza w połowie października 2008 r. nowe opakowanie dla luksusowego koniaku Otard VSOP. Efektem pracy projektantów jest stalowe, minimalistyczne w formie opakowanie.

Otard VSOP to najpopularniejszy trunek z rodziny koniaków Otard. Ma złocistą barwę i charakteryzuje się minimum 5-letnim okresem starzenia się. Pomysłodawca charakterystycznej butelki koniaku Otard VSOP, Michel Coste, zainspirował się kroplą koniaku łagodnie spływającą po kieliszku.

Drogocenny alkohol i subtelna butelka wymaga wyrafinowanego opakowania na miarę swojej wartości. Firma Bacardi-Martini Polska postanowiła odświeżyć wizerunek marki i zaskoczyć swoich klientów nową formą.

Stylowa stal

Firma Bacardi-Martini Polska zadbała o każdy detal. Nowe opakowanie koniaku Otard VSOP to klasyka elegancji i stylu. Wykonane ze stali opakowanie, lśni srebrną barwą. Wytłoczona złotymi literami nazwa, przywodzi na myśl kolor szlachetnego trunku. Niebanalne zamknięcie, na którym widnieje rok rozpoczęcia produkcji koniaku, przykuwa uwagę i podkreśla ponad 200-letnią tradycję wytwarzania koniaku Otard w rejonie Cognac na terenie „Charente”.

Opakowanie jest eleganckie, oszczędne w formie, ale zarazem pomysłowe i zaskakujące. Przykuwa uwagę swoją urodą i oddaje charakter wykwintnego alkoholu. Wnętrze kryje w sobie koniak o delikatnym zapachu wanilii i przypraw korzennych oraz intensywnym bukiecie kwiatowym. Całość dzięki eleganckiej formie jest idealna na prezent.

Wyłącznym dystrybutorem koniaku Otard w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Źródło: ''