Imponująca prezentacja marki jest dzisiaj ważniejsza niż kiedykolwiek!

StandOUT. INTERPACK 2017 - znamy wyniki konkursu! Poznaj Laureatów!

Jednym z ważniejszych aspektów dla firmy działającej globalnie i prezentującej się na prestiżowych, międzynarodowych targach jest świadome komunikowanie kompetencji i wyróżnianie się poprzez swoje mocne strony. Portal Exspace.pl wspiera polskich wystawców poprzez organizację konkursu StandOUT. – konkursu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Jego celem jest promocja marek i oferty produktowej polskich firm, których prezentacje wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i w Polsce.

W dniu dzisiejszym, tj. 26 maja poznaliśmy Laureatów 45. Edycji StandOUT. Interpack 2017, największych i najważniejszych w branży opakowaniowej targów na świecie, które miejsce miały w dniach 4-10 maja br. w Düsseldorfie. 37 polskich firm, które eksperci z branży wystawienniczej współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili do udziału w StandOUT. Interpack 2017 – w ciągu 14 dni trwania głosowania – odwiedziło 1550 osób.

Portal Opakowania.com.pl miał przyjemność objąć patronatem powyższe wydarzenie.

 

Zwycięzcami konkursu - najładniejszymi polskimi stoiskami targów Interpack 2017 - głosami użytkowników portalu Exspace.pl zostały wybrane stoiska firm:

  • I. Miejsce - firma Urliński
  • II. Miejsce - firma Wilk Group
  • III. Miejsce - firma Kram

 

Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe przyznawane przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej portalu Exspace.pl otrzymały firmy:

  • Hellopak
  • Toolco
  • Masterpress
  • ABA
  • Etisoft
  • Bogucki Folie

 

Laureatom i Finalistom serdecznie gratulujemy!

 

Stoiska Laureatów StandOUT. Interpack 2017 to dobra synergia pomiędzy architekturą i produktem. Zrównoważone zestawienie elementów sprawia, że prezentacje marek wyróżnionych polskich firm są spójne zarówno jeżeli chodzi o komunikowanie najważniejszych wartości firmy jak i prezentacje produktu. Zapraszają klientów oferując inspirujące miejsce dla rozmów i spotkań.

 

Zobacz szczegółowe wyniki konkursu StandOUT. Interpack 2017



StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że StandOUT. odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W czterdziestu pięciu edycjach platformę StandOUT. odwiedziło ponad 110 000 osób.

 

W poniższej galerii - stoiska Laureatów: 


Urliński

Wilk Group

Kram

Hellopak

Toolco

Bogucki Folie

Etisoft

ABA

Masterpress