Firma po raz kolejny została oficjalnym, głównym partnerem 10. edycji konkursu Art of Packaging. Wydarzenie organizowane jest przez European Media Group. Stora Enso objęła patronatem kategorię "Opakowanie premium" w edycji dla debiutantów i profesjonalistów.

Stora Enso po raz kolejny partnerem konkursu Art of Packaging

Konkurs w założeniu organizatorów ma promować innowacyjność, kreatywność i konkurencyjność polskich opakowań. Eksperci wybierali najlepsze projekty w dwóch tegorocznych edycjach – "Debiuty" oraz "Professional". Konkurs wspiera wielu dostawców rozwiązań dedykowanych dla branży opakowań. Stora Enso angażuje się w innowacyjne projekty opakowań, dlatego chętnie przystąpiła do promowania nowoczesnego podejścia wśród młodych projektantów.

Wśród nagrodzonych debiutantow znalazła się Marta Pawłowska, absolwentka łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Projektantka swoje zwycięstwo zawdzięcza projektowi "Sensitive" - serii ażurowych opakowań dla ekskluzywnej bielizny damskiej, wykonanych z powlekanego kartonu. W edycji "Professional" zwycięstwo zdobyła Marta Stolarska z firmy MM Brown, dzięki opakowaniu na wielkanocne pralinki Krüger Plus „The Finest Easter Egg”. Projekt został okrzyknięty "Perłą wśród opakowań" i jednogłośnie przyznano mu zwycięstwo w profejsonalnej edycji.

Nagrody w imieniu Stora Enso wręczył  menedżer sprzedaży odpowiedzialny za kartony opakowaniowe i papiery specjalne - Mariusz Lewandowski. Projekty w tej edycji nadesłane zostały przez wielu utalentowanych projektantów. Prezentacje były przygotowane na bardzo wysokim poziomie artystycznym i wykonawczym.