Strefa workShops to dwie przestrzenie na halach wystawienniczych, gdzie odbywają się liczne prezentacje i warsztaty prowadzone przez specjalistów branży. W strefie tej teoretycy i praktycy mają możliwość podzielenia się swoim doświadczeniem i wiedzą know-how z uczestnikami targów. To również idealne miejsce na premierę innowacyjnych opakowań.

Strefa workShops podczas Packaging Innovations 2017!

Strefa workShops dedykowana jest wszystkim osobom zainteresowanym tematyką opakowań, nowościami produktowymi oraz wszystkim tym, którzy chcą się dowiedzieć, jakie działania marketingowe podjąć, żeby zwiększyć sprzedaż i promocję. Strefę odwiedzić będzie można podczas największych targów opakowań w Europie Centralnej - 9. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations 2017, które odbędą się już 4-5 kwietnia w EXPO XXI Warszawa. Na Targach swoją ofertę zaprezentuje ponad 200 Wystawców z całej Europy.

Udział w strefie workShops jest bezpłatny.

W harmonogramie m.in.:

  • Projektowanie opakowań 5D na przykładzie serii piw Manufaktury Piwnej dla Biedronki. - Paula Surzyn & Julian Wnorowski, BOX OFFICE STUDIO
  • Projektowanie strukturalne opakowań dla FMCG dziś oraz kluczowe wyzwania w obszarze opakowań jutro i 2025 r. - Robert Lis, DS Smith
  • Opakowania premium - język wizualny, symbole, kontekst kulturowy. - Krzysztof Polak & Marzena Żurawińska, Semiotic Solutions
  • Opakowania kosmetyczne – wczoraj, dziś, jutro. - Barbara Golimowska, Krystyna Janda Sp. z o.o.
  • Neuromarketing w badaniach opakowań. - Jacek Kowalski & Beata Pawłowska, Neuroidea

 

WorkShops - Packaging Innovations

 

Zarejestruj się na Targi on-line i odbierz bezpłatny bilet wstępu