Nowe opakowania FINI podkreślają wysoką jakość marki, czytelnie komunikują jego przeznaczenie i wyróżniają produkt na półce.

Studio DN zaprojektowało nowe butelki i etykiety profesjonalnych środków czyszczących Fini.
Fini to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku – wypełnienie luki powstałej w specjalistycznych sieciach typu Praktiker, gdzie do dyspozycji klienta są bardzo zaawansowane, eksperckie środki do czyszczenia w wysokich cenach. Fini to produkt o jakości eksperckiej, który konsumentka może wybrać bez obawy, że nie użyje produktu zgodnie z przeznaczeniem. Fini jest marką specjalistyczną, sprzedawaną także w sieciach Auchan czy Alma, gdzie dominuje stosunkowo tania oferta w zakresie środków czyszczących. Wysoko rozwinięte otoczenie konkurencyjne i ekspercki charakter marki oznacza konieczność połączenia w projekcie opakowania atrakcyjnego konsumencko wizerunku i podkreślenia wyższej jakości.

Bolączką produktów profesjonalnych jest komunikatywność opakowań – aby zdystansować konkurencję należy przekazać informację o wyższej jakości i fachowości bez utraty czytelności opakowania. Studio DN udało się osiągnąć podkreślenie eksperckości i wysokiej jakości marki Fini dzięki projektowi wzorniczemu butelki o profesjonalnym charakterze i nowej etykiecie, która mówi o benefitach marki. Nowe opakowania podkreślają wysoką jakość marki, czytelnie komunikują jego przeznaczenie i wyróżniają Fini na półce. Butelka jest wygodna, łatwa w używaniu, a kodowanie kolorystyczne wybija takie cechy marki jak skuteczność, profesjonalizm i czystość.