Studio DN wygrało przetarg na zmianę opakowań marki Cenos. Prace objęły opakowania już istniejących produktów – kasze i ryże, jak również opracowanie packagingu nowych linii produktowych. Pierwsza z nich to risotto w pięciu wariantach smakowych.

Pracy Studia DN przyświecała idea stworzenia silnego wizerunku i efektu blokowego na półce. Kod kolorystyczny oparty na żółci i zieleni znakomicie działa w tej kategorii. Projekty opakowań poprzedził redesign logo marki Cenos. Firma ta należąca do grupy Pamapol będzie systematycznie wprowadzać na rynek swoje produkty w opakowaniach autorstwa Studia DN.

Studio DN jest największą polską firmą projektową specjalizującą się w strategii wizualnej marek produktowych i korporacyjnych. Dotychczas wśród klientów Studio DN znalazły się między innymi firmy takie jak CEDC, Carlsberg, Bakoma, Dr Oetker, Nobiles (Akzo Nobel Coatings), Kraft Foods, Polpharma, Warbud. Źródło: Studio DN
Źródło: ''