Odpowiednie zamknięcie beczek z piwem jest jednym z najważniejszych elementów zestawu opakowaniowego tego typu. Problem polega na tym, że napój – w tym przypadku piwo nie jest spożywane w krótkim okresie czasu ponieważ beczka ma pojemność więcej niż kilku litrów. Najczęściej jest opróżniana w ciągu kilku dni.

Na naszym portalu w dziale Kreacje i marketing przedstawialiśmy już rozwiązanie firmy RPC Bramlage. Firma ta opracowała system DraughtMaster™. Jest to nowy rewolucyjny system do piwa beczkowego, do którego firma RPC wyprodukowała oryginalne, wielofunkcyjne zamknięcie. System wykorzystuje browar Carlsberg. Więcej o systemie można przeczytać - system DraughtMaster

Firma Quadrant CMS (Creative Moulding & Systems) - www.quadrantcms.com dla browaru Heineken zaproponowała natomiast całkowicie tworzywowy system zamknięcia pod nazwą Draught Keg. Zaprojektowano go głównie do użytku domowego oraz do małych barów i restauracji.


Podstawowe elementy systemu Draught Keg - przed nałożeniem na beczkę są zapakowane w próżniowym woreczku

W systemie tym funkcjonuje metalowa beczka (uwzględniono tylko pięciolitrowe beczki) jednak pozostałe elementy zamknięcia i dozowania piwa (w sumie pięć elementów) są całkowicie wykonane z tworzywa (PP). System zamknięcia Quadrant CMS gwarantuje świeżość piwa przez około 30 dni bez utraty walorów smakowych piwa jeśli beczka oczywiście będzie przechowywana w lodówce. Tworzyw nie zmienia smaku piwa i nie zmienia swoich właściwości na skutek oddziaływani niskich temperatur.



System wyróżnia prostota obsługi otwarcie beczki polega na wbiciu zaworu w tworzywowy pierścień stanowiący zamknięcie beczki. Quadrant CMS gwarantuje oczywiście sterylność produkcji wszystkich elementów które maja kontakt z piwem. Ich dokładne wykonanie gwarantuje dużą szczelność układu.


Quadrant CMS gwarantuje oczywiście sterylność produkcji wszystkich elementów które mają kontakt z piwem - hala produkcyjna Quadrant CMS


Komentarze

  • CZEKOLADA. Błędy IG. Czekolada 70%. M. MONTIGNAC.

    BH.210.
    MOTTO: Błędy merytoryczne, czyli Indeks Glikemiczny.

    CZEKOLADA GORZKA.
    Autorzy diet w oparciu o IG interpretują, jakoby IG dotyczył węglowodanów, które spożyte przez człowieka podnoszą odpowiednio poziom cukru we krwi po spożyciu, co kwalifikuje dane produkty w kategoriach: na chudnięcie EW. szczuplenie, na utrzymanie wagi oraz na tzw. tycie.
    I tu zauważamy w tabelach z tzw. IG ogromną ilość błędów, które w rzeczywistości są nieprawdą, zwłaszcza wobec ciekawych każdej diety otyłych mieszkańców naszej planety, a głównie błędem wobec chorych na cukrzycę.

    Przykład: CZEKOLADA GORZKA, o zawartości kakao minimum 70% jest według tych piewców IG produktem na chudnięcie, z uwagi na ICH klasyfikację , jakoby IG takiej czekolady wynosiło około 22, czyli IG = 22.

    PRAWDA rzeczywista wygląda jednak, oto tak: cukier zawarty w tej czekoladzie, pomijam toksyny i wolne rodniki, podnosi WYSOKO poziom cukru we krwi po spożyciu o ok. 42% wzrostu, a organizm odkładając trójglicerydy, po wydzieleniu się nadmiernej ilości insuliny z trzustki; WYNIK: mechanizm tych przemian tworzy OTYŁOŚĆ.
    Dramatu dopełnia, ogromna MASA tłuszczów zawartych w czekoladzie, która odkłada się w komórkach tłuszczowych bezpośrednio jako tłuszcz tzw. składnik wysoko energetyczny.
    Proces szybkiego tycia realizuje się skutecznie i trwale, co jest oczywiste.

    Czekolada tak zakwalifikowana jest najlepszym przykładem na BRAK badań i kpinę z inteligencji ludzi, zwłaszcza osób chorych na cukrzycę, jakoby ten produkt można spożywać w cyklu chudnięcia i konsumpcji __NISKICH węglowodanów.
    Gołym okiem widać, że Ci SPECJALIŚCI od IG, cynicznie i bezczelnie potwierdzają Nieprawdy BIOLOGICZNE, które sami głoszą OŚMIESZAJĄC się przy tym skutecznie.

    __CZEKOLADA: to
    35-40% cukru, biały lub brązowy spożywczy, jako energia zdecydowanie NEGATYWNA, bo plaga otyłości, i cukrzycy typu 2, 40% tłuszczu, nasycony to ten z mleka, i roślinny utwardzony tzw. TRANS !! Ekspresowe tycie. Czekolada dla ludzi myślących rozsądnie o swoim ZDROWIU, powinna być produktem zdecydowanie ZAKAZANYM !!
    Fabryki SMAKU działające w zakresie propagowania tzw. ziarna kakaowego, wykazują skuteczny MARKETING, a jakże. Indianin z dżungli BRAZYLIJSKIEJ, wybierze zawsze to kakao fabryczne, chemicznie przygotowane, pełne szkodliwych toksyn, a dlaczego ? a no bo, SMACZNIEJSZE.
    Odnośnie konsumpcji to ostanie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

    R E F L E K S J A:
    __INDEKS ŻYWIENIOWY, a; __INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze.
    IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody. IG; to marketing, obłuda i biznes.

    Zobacz też; NISKIE węglowodany, wg: IRL KRAKÓW.
    __Książka; _pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
    Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione.
    __Skrót adresu strony w Internecie_______: MAGDALIRL
    __ADRES_______: http://www.magdalirl.com.pl/

  • co to jest_

    w srodku beczki jest jakis pojemnik wygladem przypominajacy dezodorant a jak sie potrzasnie to slychac pelno kuleczek w srodku