Tesco stawia na ekologię
Tesco zapowiada, że będzie firmą przyjazną dla środowiska. Sieć wprowadza do swoich sklepów reklamówki, które znacznie szybciej ulegają degradacji niż zwykłe "foliówki".
Przedstawiciele Tesco stwierdzili, że nie zrezygnują z rozdawania bezpłatnych torebek, bo klienci się do nich przyzwyczaili. Ekologiczne reklamówki produkuje dla sieci firma CEE Linpac Plactics Production. Podobnie jak zwykłe jednorazówki składają się one z polietylenu, ale zawierają komponent, który gwarantuje, że ulegną rozkładowi w ciągu góra dwóch lat (szacowany czas dekompozycji zwykłej reklamówki to nawet 400 lat).
Eko - reklamówki są o ok. 10 proc. droższe od dotychczas stosowanych. Tesco wprowadzi je do swoich sklepów dopiero wówczas, gdy pozbędzie się zapasów zwykłych toreb foliowych, co nastąpi w ciągu najbliższych kilku tygodni. Rocznie Tesco w Polsce rozdaje swoim klientom 300 mln reklamówek. Od listopada firma będzie proponować klientom wielokrotnego użytku torby z juty. Za taką torbę klient zapłaci tylko raz (kosztują 6,99 zł), a potem będzie mógł ją bezpłatnie wymieniać na nową w każdym sklepie sieci.
Źródło: Wiadomoscihandlowe.pl
Źródło: ''
Eko - reklamówki są o ok. 10 proc. droższe od dotychczas stosowanych. Tesco wprowadzi je do swoich sklepów dopiero wówczas, gdy pozbędzie się zapasów zwykłych toreb foliowych, co nastąpi w ciągu najbliższych kilku tygodni. Rocznie Tesco w Polsce rozdaje swoim klientom 300 mln reklamówek. Od listopada firma będzie proponować klientom wielokrotnego użytku torby z juty. Za taką torbę klient zapłaci tylko raz (kosztują 6,99 zł), a potem będzie mógł ją bezpłatnie wymieniać na nową w każdym sklepie sieci.
Źródło: Wiadomoscihandlowe.pl
Źródło: ''