W naszych działaniach unikamy „Szklanych pułapek”, dlatego też za naszymi markami stoją międzynarodowi designerzy, których nazwisk nie ujawniamy – informuje Evangelos Evangelou Wiceprezes Grupy CEDC największego producenta wódki na świecie.

Już 20 lat temu PALACE VODKA jako pierwsza polska butelka wódki została zaprojektowana przez zagranicznego designera Pieta Halberstadta. Na początku lat 90tych stała się jedną z najbardziej rewolucyjnych, wśród polskich wódek. Nadszedł czas na zmiany.

W nowej butelce zmieniło się wiele. Dotychczasowy znak rozpoznawczy Palace Vodka: masywna brama pałacu w Białymstoku została uproszczona i przeniesiona na tył opakowania. Stanowi tło dla brandingu, a poprzez szklane powiększenie i rozmycie nabrała lekkości i niemal bajkowego charakteru.

Na przestrzeni tych dwudziestu lat nie tylko design uległ zmianie. Opakowanie często nazywane niemym sprzedawcą w świetle ograniczeń promocji wyrobów alkoholowych, nabiera wyjątkowego znaczenia. A jeszcze większego jego projektanci, których nazwiska są pilnie strzeżone przed ujawnieniem ich konkurencyjnym firmą. Dlatego też o obecnym projektancie butelki PALACE wiadomo tylko tyle, że jest on Brytyjczykiem.



Kiedy pytamy konsumentów, które czynniki decydują o wyborze konkretnej wódki to okazuje się, że najważniejsze są smak, jakość oraz cena. Te deklaracje jednak bardzo często odbiegają od czynników wpływających na ostateczną decyzję o zakupie. Dowodem na to mogą być tzw. ślepe testy, organoleptyczne badania jakości wódek, których wyniki bardzo często odbiegają od deklarowanych wyborów konsumentów. Prawdą jest, że właśnie poprzez pryzmat opakowania konsument ocenia dany produkt i buduje swoje wyobrażenie na temat danej marki – konkluduje Evangelos Evangelou Wiceprezes Grupy CEDC.



Palace Vodka, w nowej butelce trafi do sklepów pod koniec maja.

Komunikacja nowego opakowania została wsparta nowym obrazem marki. Jej ekskluzywny charakter oraz podkreślenie sukcesu zobrazowane zostało poprzez silny symbol ręki serwującej butelkę wódki. Palace Vodka to produkt dla ludzi kreatywnych, pewnych siebie, odnoszących sukcesy. Wizjonerów, którzy łączą tradycję z nowoczesnością, nie widzą przeszkód, ale wyzwania. To świat łączący z lekkością najnowsze trendy w architekturze z historycznymi dziełami największych mistrzów – dodaje Paweł Sobalak Brand Manager Marki Palace w Grupie CEDC.

Nowa butelka Palace w pierwszej kolejności została zaprezentowana najlepszym ambasadorom marki, którymi są pracownicy. Specjalnie dla nich zamieniono recepcje głównych biur Grupy CEDC na „wnętrza pałacu”. Ekskluzywne dekoracje, zapraszają w świat marki PALACE. Aksamitne obicia ścian, pałacowe meble, kryształowy żyrandol stanowią scenerię dla aktorów, którzy wcielili się w rolę kamerdynerów, prezentujących nowe opakowanie i jego walory.

Palace Vodka, którą produkuje Polmos Białystok należący do Grupy CEDC, w nowej butelce trafi do sklepów pod koniec maja. Wspierać ją będą atrakcyjne materiały reklamowe oraz aktywności w punktach sprzedaży. Za ich kreacje odpowiada agencja V&A, egzekucją aktywności zajmuje się Agencja Coli a aktywności w zakresie PR wspiera Agencja Q&A.

Palace Vodka dostępna jest w pojemnościach 0,5l (rekomendowana cena 20,99 PLN) oraz 0,7l (rekomendowana cena 28,99 PLN).

INFORMACJE DODATKOWE:

Palace Vodka to wódka o najwyższej jakości. Do jej produkcji używa się luksusowego, trzykrotnie destylowanego spirytusu ziemniaczanego, który powstaje z najlepszych polskich surowców. Dzięki temu charakteryzuje się ona bardzo łagodnym, słodkawym smakiem i aromatem, a dzięki nowoczesnej technologii produkcji w Polmosie Białystok jest również nieskazitelnie czysta. Palace Vodka szybko została doceniona nie tylko przez konsumentów, ale także przez ekspertów, zdobywając nagrody na polskich oraz międzynarodowych konkursach. Wśród najważniejszych wyróżnień znalazły się medale otrzymane w konkursach Monde Selection, International Wine and Spilit Competition czy Polagra.

CEDC jest największym producentem wódki w Polsce. Produkuje m.in.: takie marki wódek jak Absolwent, Żubrówka, Bols, Soplica i Palace. CEDC eksportuje obecnie Żubrówkę na wiele światowych rynków, włącznie ze Stanami Zjednoczonymi, Anglią, Francją i Japonią. CEDC produkuje i dystrybuuje również markę Royal Vodka, która jest najlepiej sprzedającą się wódką na Węgrzech oraz produkuje wódkę Parliament, będącą wiodącą wódką z segmentu sub-premium w Rosji. CEDC posiada również udziały w Grupie Russian Alcohol, która produkuje markę wódki Zielenaja Marka, będącą numerem jeden w sprzedaży w Rosji, a także markę wódki Zhuravli, będącą inną najlepiej sprzedającą się wódką z segmentu sub-premium w Rosji.


Źródło: ''