Jedna z najsilniejszych polskich marek w branży mleczarskiej, OSM Piątnica zdecydowała się odświeżyć wizerunek popularnych serków Twój Smak. Zadaniem Studio DN było unowocześnienie i odświeżenie opakowań, wraz z lekką modernizacją brandu.

Twój Smak Piątnicy w nowej odsłonie autorstwa Studio DN Design Group
Atrakcyjne opakowanie to przede wszystkim zasługa nowoczesnej grafiki i bogatej kolorystyki całej serii. Na wieczkach opakowań oprócz charakterystycznego dla Piątnicy wiejskiego domku Studio DN umieściło apetyczne wizualizacje serka, z mocnym podkreśleniem jego głównego składnika. Ten zabieg pozwala konsumentowi szybko odnaleźć swój ulubiony smak.

Nowe projekty cechuje mocne kodowanie kolorystyczne - intensywne barwy wyróżniają Twój Smak na tle konkurencji, wybijając produkty na półce. Żywe kolory komunikują naturalność, świeżość oraz doskonały smak. Logotyp serii, nadal zajmuje centralną pozycję opakowania, co zdecydowanie ułatwia identyfikację marki.

Nowe opakowania kuszą konsumentów, podkreślając wysoką jakość Piątnicy. Rewitalizacja dokonana przez Studio DN intryguje nowoczesnością i świeżością bez wprowadzania radykalnych zmian, które wiążą się z ryzykiem utraty zaufania do marki.


Źródło: ''