COSMEETING 2003 "Beyond Beauty" okazał się sukcesem i tak zostanie zapamiętany. Pierwsza edycja targów zorganizowana w halach Paris Nord Villepinte spełniła wymagania stawiane międzynarodowym i profesjonalnym targom nowej generacji. Było to wielkie wydarzenie dla przemysłu urody.

Na targi Cosmeeting przyjechało więcej zainteresowanych niż spodziewali się organizatorzy - zjawiło się ponad 11 000 profesjonalistów przemysłu kosmetycznego: kupców z tradycyjnych sieci dystrybucyjnych z selektywnymi produktami perfumeryjnymi, z sieci super i hipermarketów, popularnych sklepów, aptek i sieci sprzedaży parafarmaceutyków, salonów piękności, dystrybutorów, importerów, detalistów i hurtowników z całego świata
Kolejna edycja imprezy już w przyszłym roku (22 do 24 września), zostaną uwzględnione na niej prośby i sugestie ze strony wystawców i odwiedzających o wyraźną segmentację rynku - podział tematyczny salonu. To dobra informacja dla producentów opakowań kosmetycznych, usługodawców konfekcjonowania oraz firm z branż marketingu, designu i biur projektowych, także im zadedykowano salon tematyczny pod nazwą "PACK". Pozostałe salony pojawią sie pod nazwami:
MIRROIR: wyselekcjonowana perfumeria i kosmetyki wysokiej jakości
ZOOM: marki niszowe
LIFESTYLE: artykuły dekoracyjne, od dodatków po upominki
SPA & SALON: świat SPA, artykuły pielęgnacyjne oraz specjalistyczny sprzęt i wyposażenie, artykuły zapobiegające starzeniu
NUTRA & DERM: kosmetyki o zastosowaniu dermatologicznym, w tym nutrykosmetyki (kosmetyki odżywcze) oraz kosmetyki naturalne

Źródło: ''

Komentarze

  • COSMEETING

    Byłem, widziałem, potwierdzam. Ale widziałem także polskich wystawców. W nowej edycji COSMEETING 2004 weżmie udział ponad 15 polskich firm. Warto o tym napisać. Ukłony Tadeusz Grotowski