Huhtamaki prezentuje nową, udoskonaloną wersję wieczka ze specjalnymi zaczepami do mocowania łopatki. Kupując lody w kubeczkach nie musimy się już martwić o to, jak je zjemy. Zdobione etykietą przezroczyste wieczka (PS) z łopatką wewnątrz są wygodnym i ekonomicznym sposobem na zamknięcie plastikowych kubeczków przeznaczonych do pakowania lodów impulsowych. Huhtamaki dostarcza wieczko oraz przezroczysty kubek o pojemności 100 ml do czeskiej firmy Nowaco, będącej właścicielem marki Prima. Wykonany w technologii suchego offsetu nadruk na kubku nawiązuje do etykiety, dzięki czemu całość wygląda atrakcyjnie. W ofercie Huhtamaki znajduje się kilkanaście kubków o pojemnościach od 100 do 150 ml, których średnica odpowiada średnicy wieczka.

Huhtamaki działa w Polsce od 1991 roku, a produkuje w Siemianowicach Śląskich od 1993 r. Odbudowany po pożarze (2000 r.) zakład produkcyjny jest jednym z najbardziej nowoczesnych w Europie. Produkcja odbywa się na powierzchni 14500 mkw, a efektywność procesów wspomagana jest zaawansowaną technologicznie infrastrukturą, obejmującą m.in. zautomatyzowany system logistyki wewnętrznej. Systematyczną kontrolę procesów oraz jakości wyrobów prowadzi wyspecjalizowany Dział Zapewnienia Jakości a wysoki poziom jakości, higieny i bezpieczeństwa pracy jest potwierdzony Certyfikatem HACCP.

W fabryce w Siemianowicach Śląskich formowane są opakowania z i papieru i tworzyw sztucznych, w tym kubki, pojemniki, wieczka, tacki styropianowe oraz kubki DuoSmart®. Zadruk w technologii flexo i suchego offsetu, etykietowanie w formie (IML) oraz dekoracja rękawami z folii termokurczliwej uzupełniają szeroki wachlarz stosowanych technologii.

Źródło: Huhtamaki - www.huhtamaki.pl
Źródło: ''