Białe, różowe i czerwone, musujące i tradycyjne. A wszystkie dostępne… w puszce! Dzięki marce Wine Not polski konsument ma do wyboru wysokiej jakość wino różnych gatunków w wygodnym i innowacyjnym opakowaniu .

Chociaż aluminiowa puszka jest obecna na rynku od wielu lat, jak dotąd producenci win nie korzystali na szeroką skalę z korzyści, jakie przynosi ten rodzaj opakowania. A zalety puszki są niewątpliwe, czego dowodem było entuzjastyczne przyjęcie przez konsumentów, kiedy wino w puszce pojawiło się na rynkach m.in. Francji czy Niemiec. Za sprawą Wine Not od niedawna dostępne jest ono również w Polsce.
Piwnica Smaków stworzyła markę Wine Not, oferującą cztery rodzaje wina, zamkniętego w puszkach o pojemności 200 ml. Są to: białe chardonnay, białe chardonnay musujące, różowe musujące grenache oraz czerwone merlot. Wszystkie cztery to wina półwytrawne o znakomitych walorach smakowych, produkowane we Francji z wysokiej jakości winogron.

Nasze wino pochodzi z czołowych francuskich winnic i pragniemy dostarczać je naszym klientom innowacyjną drogą. Wino w puszce to przede wszystkim bezpieczeństwo i wygoda, które są głównymi cechami oczekiwanymi od opakowania – mówi Sylwia Jóźwiak, prezes Piwnicy Smaków – Jeżeli ktoś ma ochotę na lampkę wina, nie musi kupować całej butelki. Puszka jest mniejsza, lżejsza i bardziej poręczna. A do jej otwarcia nie potrzeba korkociągu, więc dostęp do ulubionego trunku jest zdecydowanie łatwiejszy – dodaje.
Puszki do wina, produkowane przez firmę Ball, zostały zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z procedurami certyfikatu „Protected Quality”, w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości trunku. Ma to szczególne znaczenie dla produktu klasy premium, jakim jest wino. Puszka pokryta jest od wewnątrz specjalnym lakierem, natomiast szczelne zamknięcie gwarantuje brak jakiegokolwiek kontaktu z powietrzem i światłem. Ze względu na swoje rozmiary i wagę, puszki są najbardziej mobilnym opakowaniem, które można z łatwością zabrać ze sobą.

Widząc jakim zainteresowaniem konsumentów w Europie Zachodniej cieszy się wino w puszkach, jesteśmy przekonani, że również w Polsce stanie się ono popularne – ocenia Bartosz Cieślik, reprezentujący Ball Packaging Polska – Chcemy pokazać, że puszka doskonale sprawdza się jako opakowanie nie tylko dla piwa czy napojów ale również bardzo dobrego gatunkowo wina. Dzięki puszce konsument może zróżnicować wielkość spożycia do pożądanego w danym momencie, nie ryzykując utraty jakości czy wręcz zepsucia się np. poprzez zostawienie połowy butelki na następne dni. – dodaje.



Wino Wine Not dostępne jest w sklepie Piwnica Smaków w Warszawie. Wkrótce planowane jest poszerzenie sieci sprzedaży o kolejne punkty. Więcej informacji na temat Wine Not oraz dane teleadresowe sklepu dostępne są na stronach: www.winenot.pl oraz www.piwnicasmakow.pl.

Komentarze

  • Artykuły o ciekawych opakowaniach

    Polecamy artykuły poświęcone opakowaniom na blogu: http://graficzny.com.pl/tag/opakowania/