W sprzedaży pojawiły się panierowane produkty marki Dal Pesca w nowych opakowaniach opracowanych przez Studio DN.

Po rybach i owocach morza przyszedł czas na modernizację opakowań ryb panierowanych Dal Pesca. Podobnie jak przy poprzednich projektach pracę nad nowymi wizualizacji powierzono firmie Studio DN.

Wizerunek nowych opakowań pozostał spójny z layoutem opracowanym dla ryb i owoców morza. Nowością było zastosowanie pomarańczowego kodu kolorystycznego mającego budzić skojarzenia ze sposobem przyrządzania produktów. Na opakowaniach pozostała znana z poprzednich projektów charakterystyczna ilustracja nieba i morza będąca głównym elementem tworzącym emocjonalny wizerunek marki. Tym co wyróżnia opakowania Dal Pesca spośród opakowań produktów konkurencyjnych są apetyczne i dopracowane w najmniejszym szczególe wizualizacje produktów na opakowaniu. Studio DN przygotowało w sumie 12 projektów, w tym adresowany do dzieci produkt „Smakoszki”.





Studio DN jest firmą projektową od 15 lat specjalizującą się w kreacji i strategii wizualnej marek produktowych i korporacyjnych. Oferta Studio DN obejmuje: kreację strategiczną, projektowanie opakowań i identyfikacji wizualnej, analizy, audyty tożsamości wizualnej marki, projektowanie materiałów wspierających sprzedaż. Studio DN pracowalo dotychczas między innymi dla: Bakoma, Bols, Carlsberg Okocim, Dr Oetker, Hestia, Polpharma, Kraft Foods Polska
Źródło: ''