Od 19 września na półkach sklepowych jest zupełnie nowa butelka wódki BOLS. Asymetryczny motyw na butelce przypomina kształtem żagiel, a herb z datą 1575 (data rozpoczęcia produkcji alkoholi sygnowanych marką BOLS) informuje o wielowiekowych tradycjach.

- Nowy design ma za zadanie podkreślać, że BOLS to wódka "premium" oraz nawiązywać do świata nowoczesnego żeglarstwa. Obrazuje on najlepiej cechy, które komunikuje marka takie jak męskość, towarzyskość, dynamizm i nowoczesność - tłumaczy Paweł Gorczyca Kierownik Grupy Produktów.

Wódka BOLS zmienia nie tylko wygląd zewnętrzny, ale również swoją zawartość. Pod koniec 2007 r. otworzono w Obornikach Wielkopolskich najnowocześniejszą na świecie linię rektyfikacyjno-filtracyjną. W celu otrzymania najwyższej jakości produktu finalnego, uruchomiono we wrześniu filtry dyskowe z aktywnym węglem. Dzięki nim pochłaniane są słabo usuwalne substancje, a czystość wódki przewyższa pięciokrotnie restrykcyjne normy Unii Europejskiej.

Szeroko zakrojony plan inwestycyjny na łączną kwotę 25 mln PLN powoduje, że wódka BOLS powstaje w najbardziej zaawansowanym technologicznie systemie rektyfikacyjno-filtracyjnym na świecie. Rocznie sprzedawanych jest około 34 mln półlitrowych butelek wódki BOLS, co daje marce pozycję lidera segmentu Premium i 3. miejsce na rynku wódek czystych (wg Nielsen lipiec 2008).

Pojawieniu się nowej butelki towarzyszyć będą nowe materiały promocyjne w sklepach. W punktach sprzedaży pojawią się nowe wystawki pół-paletowe, kartonowe stojaki, regały dedykowane wódce BOLS zyskają nową szatę graficzną, pojawią się nowe listwy i zawieszki cenowe.

Źródło: Mediarun.pl
Źródło: ''