To pierwsze i jedyne takie worki w Polsce. Nowe worki na śmieci z taśmą ściągającą marki Stella pack pachną cytryną!

Cytrynowy aromat dodawany jest do wnętrza folii. Gwarantuje to trwały zapach tak długo, jak długo używa się worka, gdyż zapach uwalnia się stopniowo. Nowe worki Stella pack wykonano z grubej folii, dlatego są bardziej szczelne niż zwykle worki na śmieci i mniej podatne na rozerwanie. Dodatkowo wyposażono je w taśmę ściągającą, co ułatwia szczelne zamknięcie worka i pomaga wygodnie wynieść śmieci do kontenera. Worki dostępne są w dwóch pojemnościach: 35 i 60 litrów.

Co ciekawe na sklepowej półce znajdą je Państwo w estetycznym opakowaniu, dość niespotykanym na rynku worków na śmieci. Wszystko po to, aby cytrynowy zapach otaczał wyłącznie osoby, które sobie tego życzą.

Cytrynowe worki na śmieci marki Stella pack dostępne są na rynku od października 2008. Można kupić je w dobrych sklepach na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym Stella Pack na www.sklep.stella.com.pl.

Sugerowana cena detaliczna to 5,5 zł za rolkę 15 worków 35-litrowych lub 10 worków 60-litrowych.

- Na zachodzie to już standard – mówi Paweł Szczepaniuk, Product Manager ze Stella Pack S.A. – Gospodynie domowe narzekały na nieprzyjemne zapachy w koszach na śmieci, co wymogło na producentach worków dodawanie mieszanek zapachowych do ich produktów. Zapachowe dodatki do worków i innych niechemicznych artykułów gospodarstwa domowego cieszą się dużą popularnością już od kilku lat. Teraz ten zachodni standard wprowadzamy także na polski rynek – dodaje Szczepaniuk.

Producent zapowiada, że, jeśli pomysł z zapachowymi workami na śmieci spodoba się polskim konsumentom, wkrótce rozpocznie prace nad poszerzeniem linii dostępnych zapachów.

Stella Pack S.A. to jeden z wiodących producentów worków na śmieci oraz lider rynku produktów z mikrofibry i rękawic w Polsce. W swojej ofercie posiada też szerokie portfolio artykułów opakowaniowych takich jak: produkty do pieczenia, folie aluminiowe, woreczki i torebki itp.

Wyroby Stella Pack dostępne są pod trzema markami: wiodąca marka premium „Stella pack”, marka „Sweet Home” pozycjonowana w segmencie ekonomicznym oraz linia „Super Baba”, której produkty dostępne są w sieciach dyskontowych w całym kraju. Spółka zatrudnia 500 pracowników, a jej obroty w 2007 r. wyniosły 105 milionów złotych.

Więcej na www.stella.com.pl
Źródło: ''