Coca-Cola przygotowała limitowaną edycję puszek z okazji XI edycji turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup.

Rozpoczynają się zapisy do XI edycji turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup 2009. Najlepsze drużyny w kategorii gimnazjów oraz szkół podstawowych będą mogły w nagrodę zobaczyć na żywo mecz ligowy jednego z czołowych klubów europejskich. Z okazji turnieju Coca-Cola po raz pierwszy przygotowała poświęconą mu specjalną edycję puszek.

Organizowany od 1999 roku turniej Coca-Cola Cup, ma na celu promowanie aktywności fizycznej wśród młodzieży w wieku 12-15 lat. Co roku bierze w nim udział kilkadziesiąt tysięcy uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski. Turniej nie tylko zachęca młodych ludzi do uprawiania sportu, ale jest również szansą na spełnienie marzeń o karierze piłkarza. Wielu byłych uczestników Coca-Cola Cup jest już zawodowymi piłkarzami i odnosi pierwsze sukcesy w profesjonalnej piłce. Są wśród nich znani już młodzi piłkarze, np. Michał Janota (Feyenoord Rotterdam), Arkadiusz Ryś (AJ Auxerre) czy Tomasz Kupisz (Wigan Athletic), którzy mają szansę stać się członkami polskiej reprezentacji narodowej podczas Euro 2012.

Z okazji tegorocznej XI edycji Coca-Cola Cup, firma po raz pierwszy wyprodukowała poświęconą turniejowi limitowaną serię puszek napoju Coca-Cola. Obejmuje ona siedem różnych wersji graficznych opakowań z grafiką nawiązującą do turnieju oraz piłki nożnej. Specjalna linia puszek trafi do sklepów w styczniu i będzie dostępna w sprzedaży przez cały pierwszy kwartał 2009 roku.

„Coca-Cola Cup jest akcją o ogromnym potencjale i bardzo dużej liczbie uczestników. Co roku oprócz piłkarzy angażują się w nią również trenerzy, nauczyciele i rodziny uczestników, którzy gorąco wspierają swoich podopiecznych. W tym roku po raz pierwszy zdecydowaliśmy się przygotować specjalną edycję puszek, by program wspierający aktywność fizyczną promować również wśród naszych konsumentów” – powiedziała Katarzyna Borucka, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych, Coca-Cola Poland Services.

W drugiej połowie stycznia br. 15 tys. szkół z całej Polski otrzyma informacje o turnieju oraz formularze zgłoszeniowe. Do 2,5 tys. gmin zostały wysłane również plakaty informacyjne. Kreację materiałów wizualnych dla turnieju przygotowała agencja BrandStorm. Za relacje z mediami odpowiada Biuro Prasowe Coca-Cola Cup, prowadzone przez Alert Media Communications. Podstawową platformą komunikacji z uczestnikami turnieju jest przebudowany specjalnie na tegoroczną edycję serwis internetowy www.cocacolacup.pl, przygotowany przez K2 Internet.

W tym roku po raz pierwszy będzie można zgłosić się do turnieju również drogą elektroniczną, rejestrując się na stronie www.cocacolacup.pl

Turniej Coca-Cola jest największą międzyszkolną imprezą piłkarską w Polsce i jednym z największych tego typu turniejów prowadzonych przez Coca-Colę na świecie. W 2008 roku w jego rozgrywkach wystartowało ponad 4 400 drużyn, co oznacza, że wzięło w nich udział prawie 45 tys. młodych ludzi od 12 do 15 roku życia. Patronat nad turniejem objęli: Ministerstwo Sportu oraz Szkolny Związek Sportowy.

Ogólnopolskimi patronami prasowymi Coca-Cola Cup są: Bravo Sport, Przegląd Sportowy, Polska The Times, patronat internetowy objął portal Onet.pl. Patronat radiowy sprawuje Program III Polskiego Radia. Prasowymi patronami w poszczególnych województwach zostali: Głos Wielkopolski, Gazeta Opolska, Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska oraz Gazeta Wrocławska.

Oficjalny serwis internetowy turnieju Coca-Cola Cup 2009 znajduje się pod adresem: www.cocacolacup.pl

Partnerami turnieju są: JVC oraz Uhlsport. Więcej informacji o turnieju Coca-Cola Cup znajduje się również na stronie www.cocacolacup.pl
Źródło: ''