Modelka Karolina Malinowska i prezenter Olivier Janiak, najmodniejsza para polskiego show biznesu, stworzyła autorską kolekcję ubrań dla marki Żubrówka. Rezultatem ich pracy w nowej roli projektantów są dwie eleganckie kreacje karnawałowe: kobieca i męska. Limitowana edycja Żubrówki w Żubranku dla Niej i dla Niego już wkrótce trafi na rynek. Wcześniej trafi do organizatorów największego karnawału na świecie w Rio de Janeiro.

Żubrówka w nowych, karnawałowych „Żubrankach”
Żubrówka każdej zimy zaskakuje swoich konsumentów. Teraz, ta jedna z najbardziej znanych za granicą polskich marek, zaprosiła do współpracy najmodniejszą parę polskiego show biznesu – Karolinę Malinowską i Oliviera Janiaka. Znany prezenter i modelka zaprojektowali najnowszą kolekcję „Żubranek” na karnawał 2010. Ubrali Żubrówkę w dwie imprezowe kreacje: dla Niej i dla Niego, realizując jednocześnie swoje marzenia o stworzeniu autorskiej kolekcji ubrań.

- To już trzecia edycja ubranek dla Żubrówki, która pojawi się na rynku. Poprzednie Żubranka zostały entuzjastycznie przyjęte przez konsumentów. Dlatego postanowiliśmy ponownie ubrać Żubrówkę, ale tym razem podeszliśmy do projektu źdźbło inaczej. Żubrówka, która jest marką dla kobiet i mężczyzn założy kreacje dla Niej i dla Niego. Do współpracy zaprosiliśmy Karolinę Malinowską i Oliviera Janiaka, którzy bardzo dobrze orientują się w świecie mody, lifestylu i w najnowszych trendach. Uchodzą także za najmodniejszą parę w Polsce. Wyjątkowa marka zyskała po raz kolejny wyjątkową oprawę – tym razem karnawałową - wyjaśnia Paweł Sobalak, Brand Manager marki Żubrówka. Dwa „Żubranka” to doskonałe gadżety nie tylko na trwający karnawał 2010, ale i na każdą szaloną imprezę w ciągu roku.

Propozycja przygotowania kreacji dla marki Żubrówka była dla Oliviera i Karoliny dużym wyzwaniem. Już w grudniu zapowiedzieli, że przygotowują swoją autorską kolekcję. Prace nad projektem trwały kilka miesięcy, w tym czasie powstało bardzo wiele ciekawych pomysłów. - Orientacja w modowych trendach, szkice pierwszych pomysłów, przygotowania do uszycia ubranek i wreszcie efekt końcowy przypominały tworzenie prawdziwej kolekcji ubrań – mówi Janiak. – Projektowanie „Żubranek” było wspaniałą zabawą i zupełnie nowym doświadczeniem – zaznacza Malinowska.

Żubrówka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich wódek. Należy do „Klubu milionerów”, prestiżowego rankingu sprzedaży alkoholi mocnych przygotowanego przez Drinks International. Według danych publikowanych przez AC Nielsen wartość sprzedaży Żubrówki na krajowym rynku w 2009 wzrosła o 10%. – Jesteśmy jedną z najlepiej znanych oraz najbardziej dostępnych wódek w Polsce. Siłę produktu podkreśla niekwestionowana pozycja lidera sprzedaży w strefie wolnocłowej - wyjaśnia Paweł Sobalak, Brand Manager marki Żubrówka.

Specjalna partia tegorocznej edycji Żubrówki w nowym karnawałowym Żubranku zostanie przekazana organizatorom karnawału w Rio de Janeiro. „Żubranka” trafią na polski rynek 15 lutego w limitowanej ilości 20 000 szt. – po 10 tys, z każdego wariantu. „Żubranka” dostępne będą tylko w sklepach Alma, Bomi, Piotr i Paweł oraz w strefie wolnocłowej. Sprzedaż wspierać będą specjalne ekspozycje w formie wieszaków na butelki.

Rekomendowana cena: 30,00 zł.

[VIDEO:YOUTUBE:tVSrptK470k]


Żubranko – do tej pory elegancka, pikowana kurteczka z futerkiem dla Żubrówki. Po raz pierwszy trafiło do sprzedaży w listopadzie 2007 roku. Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym oddźwiękiem konsumentów. W 2008 roku kurtkę w 5 wersjach zaprojektowała Viola Śpiechowicz, a specjalną kolekcję otrzymało 10 wyjątkowych osób na całym świecie: m.in. Sophie Marceau, Mark Knopfler, czy Fish. W tym roku Żubranko prezentuje się w wersji dla Niej i dla Niego. Autorami kreacji – tym razem w wersji karnawałowej - zostali Karolina Malinowska i Olivier Janiak.

Żubrówka to unikalna, naturalnie aromatyczna wódka wytrawna wytwarzana od XVI w. Tajemnicą wyjątkowego smaku Żubrówki jest trawa żubrowa rosnąca dziko wyłącznie w Puszczy Białowieskiej. Unikalny proces produkcji bazujący na nalewie z trawy żubrowej opiera się na tradycyjnej polskiej, niezmiennej od wieków recepturze. Rosnąca w trudnodostępnych rejonach puszczy trawa jest ręcznie zbierana raz w roku, selekcjonowana i suszona na słońcu. Cały proces jest naturalny, a nad każdym jego etapem czuwają doświadczeni kiperzy. Wyjątkowy charakter Żubrówki podkreśla źdźbło trawy umieszczone w każdej butelce.

Żubrówka to najbardziej rozpoznawalna polska wódka za granicą. Należy do czołówki marek premium we Francji, Japonii i Wielkiej Brytanii. Jej wyjątkowe walory są doceniane przez konsumentów na całym świecie i nagradzane na wielu międzynarodowych konkursach. W 2009 roku Żubrówka po raz kolejny otrzymała złoty medal w prestiżowym konkursie Monde Selection. Właścicielem marki jest Central European Distrubution Corporation, a producentem Polmos Białystok.


Źródło: ''