Opis stanowiska:
Analiza rynku, inicjowanie nowych kontaktów handlowych oraz opieka nad stałymi klientami,
Rozwój istniejących klientów w zakresie nowych
rozwiązań i ofert,
Udział w tworzeniu strategii rozwoju sprzedaży,
Realizacja celów sprzedażowych,
Analizę potrzeb klienta – doradztwo w zakresie rozwiązań,
Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klientów w powierzonym terenie,
Budowanie wysokiej jakości relacji z klientami,
Współpracę z międzynarodowymi komórkami organizacyjnymi (m.in. produkcja, R&D, marketing, finanse),
Poszukiwanie kierunków rozwoju dla produktu,
Raportowanie do struktur międzynarodowych,
Stałe śledzenie trendów rynkowych i monitorowanie możliwości dla wprowadzania innowacji.

Wymagania:
Co najmniej 5 letniego doświadczenia zawodowego w sprzedaży B2B,
Umiejętności budowania długoterminowych relacji biznesowych,
Doświadczenie we współpracy z klientami międzynarodowymi,
Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań/usług dedykowanych dla poszczególnych klientów,
Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacji, prezentacji i negocjacji,
Bardzo dobra organizacji pracy,
Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
Wyższe wykształcenie,
Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
Bardzo dobra znajomości języka angielskiego.

Oferujemy:
Praca zdalna na terenie całej Polski.