Opis stanowiska:
osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za
- prowadzenie projektów usprawniających,
- komunikację z klientami i dostawcami,
- analizowanie danych projektowych,
- raportowanie wyników,
- prowadzenie wszelkich aktywności dotyczących rozwoju danego produktu,
- monitorowanie akcji i postępu prowadzonych projektów,
- realizacja procesu wdrażania nowych produktów i rozwoju platform produkcyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- zarządzanie projektami dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
- zezłomowanie testów,
- zlecanie badań laboratoryjnych Asystentowi Technicznemu,
- wyszukiwanie potencjalnych dostawców,
- negocjowanie cen oraz współpraca z Działem Zakupów.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne na kierunku: Elektrotechnika, Elektronika,
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) - wymóg konieczny,
- minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów,
- doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami,
- doświadczenie w zarządzanie zespołem projektowym,
- znajomość metodologii DoE, DFSS
MS Office, Minitab,
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność inicjowania nowych idei, definiowania spostrzeżeń oraz poszukiwania rozwiązań,
- orientacja na klienta,
- dzielenie się wiedzą.

Oferujemy:
Oferujemy pracę w Dziale Rozwoju Komponentów Metalowych (Startery).