Opis stanowiska:
Wspieranie realizacji całokształtu zakresu działalności Działu Obsługi Klienta, a w szczególności:

Realizacja procesów zamówień klientów w zakresie:
terminowego przyjęcia zamówienia,
komunikacji zwrotnej z klientem po otrzymaniu zamówienia,
rejestracji i przetworzenia zamówienia w systemie elektronicznym,
kontroli zamówienia pod względem zamawianego asortymentu, bieżącej dostępności towaru oraz zdolności płatniczych klienta,
przygotowywanie poprawnej i terminowej dokumentacji handlowej;
Komunikacja z klientem w zakresie:
potwierdzania przyjęcia zamówień oraz terminu realizacji,
warunków dostawy towaru,
kontroli i analizy prawidłowości dostaw;
Przestrzeganie ustalonych warunków współpracy z klientami, monitorowanie udzielanych kredytów kupieckich, płatności itp.

Wymagania:
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny,
Znajomość języka niemieckiego – mile widziane,
Wykształcenie wyższe,
Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta lub handlowym – min. 1 rok,
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
Dobra znajomość MS Office,
Umiejętność pracy w zespole,
Otwartość na ciągłe doskonalenie.

Oferujemy:
umowę o pracę
bezpieczne środowisko pracy
pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
pakiet świadczeń socjalnych
przyjazną atmosferę pracy, życzliwość i wsparcie
system szkoleń