Opis stanowiska:
- organizacja i zarządzania projektami zakupowymi,
- poszukiwanie i rozwijanie dostawców opakowań, komponentów, towarów handlowych i usług dla spółek z Grupy CeDo,
- tworzenie i wdrażanie strategii zakupowych w prowadzonych kategoriach,
- aktywna współpraca z działami planowania produkcji, prognozowania sprzedaży w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów,
- prowadzenie negocjacji wielowymiarowych i w międzykulturowym środowisku,
- reagowanie z wyprzedzeniem na ewentualne zmiany w podaży,
- organizacja przetargów i zarządzania procesami RFX,
- procedowanie umów dostaw zgodnie z zasadami segmentacji,
- aktywne uczestnictwo we wdrażaniu nowych produktów,
- przygotowywanie dogłębnych analiz kosztowych,
- rozwiązywanie bieżących problemów w łańcuchu dostaw.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne, ekonomiczne,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie),
- dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
- minimum 5 letnie doświadczenie w dziale zakupów strategicznych,
- wysokie umiejętności negocjacyjne poparte osiągnięciami zawodowymi,
- sprawność w budowaniu relacji biznesowych w środowisku międzynarodowym,
- zdolności analityczne (analiza danych, formowanie wniosków i proponowanie rozwiązań adekwatnych do potrzeb biznesowych),
- zorientowanie na cel i umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność pracy w zespole (pozytywne nastawienie, energia w działaniu),
- łatwość budowania relacji w środowisku różnorodnym, na różnych szczeblach organizacji,
- inicjatywa w zakresie podejmowanych działań,
- wprowadzanie usprawnień, proponowanie rozwiązań,
- planowanie i organizacja pracy własnej,
- efektywne wykorzystanie czasu oraz gotowość do realizacji kilku projektów.

Oferujemy:
- praca w dużej firmie działającej na rynkach międzynarodowych,
- codzienna współpraca z osobami anglojęzycznymi,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- praca w energicznym zespole.