Opis stanowiska:
nadzór nad prowadzeniem i realizacją zamówień,
realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia) zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami
reprezentacja firmy na rynku
prowadzenie dokumentacji
obsługa komputera i innych urządzeń biurowych

Wymagania:
wykształcenie min. średnie
bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
min. 2 lata doświadczenia w pracy biurowej

Oferujemy:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:
ilona_b@kram-sa.pl
w temacie wpisując „dokexport”
prosimy również o dopisanie formuły:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).”