Powraca legendarny bohater kampanii 7UP - Fido Dido. Fido Dido nikomu nie musi imponować, nie podąża za trendami, bo sam je ustanawia, uwielbia tworzyć swoją własną rzeczywistość i nigdy się nie spieszy – zawsze znajduje czas na relaks. Powraca, aby zarażać nowe pokolenia chillem! Czy jest ktoś, kto go nie pamięta? Jeśli tak, to najwyższy czas przypomnieć Polakom tą kultową postać.

7UP - powrót legendy chillu w wielkim stylu!Dziś w pogoni za rozrywką i informacją, czy podążaniem śladami celebrytów, wiele osób nie jest w stanie oderwać się od swojego smartfona – znana z poprzednich kampanii 7UP postać Fido Dido przypomina, jak poczuć chill, znaleźć moment na chwilę relaksu, zyskać nową perspektywę i nauczyć się doceniać teraźniejszość. Ze swoim świeżym podejściem Fido Dido nie ma poczucia, że coś go omija, nie ma też potrzeby ciągłej obecności w mediach społecznościowych, śledzenia wiadomości, czy aktualizowania informacji. Fido Dido jest ekspertem w dziedzinie łapania dystansu i czerpania radości z bieżącej chwili, spędzania czasu wspólnie z innymi, bez poczucia, że ktoś lub coś wywiera presję; po prostu uwielbia cieszyć się tymi momentami.


– „Powrót Fido Dido to hołd dla wcześniejszych kampanii reklamowych marki 7UP, jak i próba przypomnienia, że dobra zabawa nie musi być związana z obecnością online. Obecnie wielu ludzi – niezależnie od wieku – odczuwa ciągłą, wręcz obsesyjną potrzebę sprawdzania mediów społecznościowych, ponieważ podświadomie boją się, że ominie ich coś ważnego. Sprawia to, że często zapominają oni cieszyć się własnym życiem
– powiedziała Agnieszka Dąbrowska, Assistant Brand Manager 7UP. – Marka 7UP chce wypromować kwintesencję filozofii życiowej Fido Dido – ucieczkę od natłoku informacji oraz ograniczone wykorzystywanie urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych; wszystko po to, by móc w pełni odczuwać wszystko, co dzieje się wokół nas” – dodała Agnieszka Dąbrowska. 


Limitowana edycja opakowań z 3 różnymi wariantami etykiet z wizerunkiem Fido Dido pojawi się w sprzedaży w połowie maja 2019 roku. W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, wykorzystujące postać bohatera. 


– „7UP to napój o smaku limonkowo-cytrynowym, który swoim charakterem odpowiada filozofii prezentowanej przez swojego bohatera – Fido Dido. Jego smak daje poczucie odświeżenia i orzeźwienia
– powiedział Michał Arament, Sr Marketing Manager CSD. – Wraz z Fido chcemy przypomnieć, że każdy może poczuć chill i spojrzeć na sprawy z innej perspektywy niezależnie od sytuacji” – dodał Michał Arament.

 

Silne wsparcie marketingowe 

Marka będzie wspierana na rynku intensywnymi działaniami marketingowymi, które rozpoczną się w czerwcu 2019 roku i obejmą kampanię reklamową w telewizji, wybranych sieciach kin, Internecie i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube), gadżety oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży. Kampanię wspierać będą wybrani mikroinfluencerzy, utożsamiający się z charakterem i stylem największego luzaka na świecie.

 

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 roku ponad 64 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach swojej działalności. 

 

Dowiedz się więcej o PepsiCo

 

Źródło: PepsiCo