Jedna z najbardziej znanych marek wody - Aqua Minerale zmieniła swój wizerunek. Kierując swój produkt do ludzi młodych i aktywnych, pełnych życia i optymizmu, producent (Pepsi-Cola General Bottlers Poland) zdecydował się na zmianę etykiety Aqua Minerale oraz rozszerzenie oferty o nowy produkt - napój na bazie wody źródlanej o aromacie owocowym.

Nowe smaki opracowano na podstawie badań konsumenckich: są to Owocowa Nuta o smaku cytrynowym i pomarańczowym. Aqua Minerale dostępna jest na rynku od 1993 r. i ciągle cieszy się uznaniem klientów.

Zmiana etykiety
Nowe opakowanie podkreśla szczególne wartości produktu. Górski krajobraz wskazuje na naturalne pochodzenie oraz symbolizuje rześkość i przyjemny chłód orzeźwienia. Kolor niebieski ma sugerować klientom świeżość, czystość i intensywne orzeźwienie. Wybór kajakarstwa górskiego to motyw bezpośrednio kojarzący się z witalnością, dynamizmem. Ten krok marketingowy, opracowany wspólnie ze Studio DN to chęć wyraźniejszego skierowania oferty produktowej do ludzi młodych, aktywnych, pełnych życia. Nowa Aqua Minerale zyskała dzięki tym zabiegom sportowy wizerunek.

Owocowa Nuta o smaku cytrynowym i pomarańczowym
Od czerwca br. dostępne są na rynku dwa nowe produkty: Owocowa Nuta o smaku cytrynowym i pomarańczowym. Chcąc promować zdrowy styl życia producent oparł wybór nowej oferty o badania konsumentów. Zostały one przeprowadzone listopadzie 2001 przez IQS Quant na grupie 228 osób.
W badaniu oceniano smak nowych aromatyzowanych wód. Spośród kilku testowanych wariantów do wprowadzenia na rynek wybrano 2 najlepiej oceniane smaki w badaniu: cytrynowy i pomarańczowy (zupełna nowość na polskim rynku).
Woda aromatyzowana to urozmaicenie oferty dla tych, którzy często sięgają po wodę i chcą odmiany - szukają napoju bez sztucznych dodatków, cukrów i słodzików, ale posiadających smak.
Respondenci uznali pomysł wprowadzenia Owocowej Nuty za wiarygodny (75%), zachęcający do spróbowania (82%). Według nich siła smaków tkwi w ładnym zapachu i naturalnym smaku (80 i 77%).

Kreację nowej tożsamości obu marek powierzono Studio DN Design Group.

Komentarze

  • Nie wypiję ani łyka

    Coca Cola niech się zajmie słotkawymi napojami dla cieniasów i zostawi w spokoju rynek wód. Podkreślanie, że nowe produkty adresowane są do młodych, prężnych i aktywnych jest kompletnie bezsensowne - nie słyszałem, by do tej pory koncern zaadresował jakikolwiek produkt dla dziadków.

  • nuta cytrynowa

    próbowalismy. Najlepsza woda cytrynowa, najgorsza malinowa. Prosimy producenta o osiagalnosc tej wody na rynku. Jak dotad kupowalismy po 2 zgrzewki tygodnioma w Auchan-Piaseczno. Od pewnego czasu poszukujemy i...bezskutecznie. Prosze o odpowiedz bo nadak chcemy byc Waszymi klientami . Pozdrawiamy . Bohdan Kucharski z rodzina