Opakowanie wstydliwe. Opakowanie chwilowe. Opakowanie smakowite. Na miarę. Na dłużej. Za każdym z tych haseł kryje się fragment naszego życia. Ciekawie zaprojektowane, funkcjonalne i trafnie dobrane - takie opakowania mogą liczyć na nagrodę w konkursie ART OF PACKAGING 2006 oraz w jego edycji - DEBIUTY, odbywającym się pod honorowym patronatem Ministra Gospodarki.

Do 15 stycznia można zgłaszać swoje produkty i projekty. Rozstrzygnięcie obu Konkursów i wręczenie nagród będzie miało miejsce podczas Wielkiej Gali Finałowej, która odbędzie się 26 lutego w Teatrze Nowym w Poznaniu. Wtedy to jury ogłosi wyniki swoich obrad, a zwycięzcy otrzymają statuetki - za te najbardziej błyszczące perły wyłonione wśród opakowań.

Szczegóły Konkursu na stronie: www.artofpackaging.pl

Patronat medialny nad konkursem:


Informacje o Konkursie

Jako że od kilku już lat redakcja branżowego miesięcznika PACKAGING POLSKA pilnie śledzi jak pakowane są potrzeby i gusta współczesnych konsumentów, oraz na swoich łamach w ramach Galerii publikuje prace młodych projektantów, postanowiła wyłowić prawdziwe perły wśród opakowań i ich prototypów. Tym samym ogłoszony został ogólnopolski konkurs ART OF PACKAGING 2006. A także jego edycja – DEBIUTY.

2 Konkursy – 2 Statuetki. Konkurs ART OF PACKAGING jest całkowicie obiektywny, stworzony z myślą o rodzimym rynku. Nagradzający twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące na rynku. W konkursie może wziąć udział każdy producent lub dystrybutor produktów lub opakowań, które zostały zaprojektowane lub/i wyprodukowane w Polsce.

ART OF PACKAGING – DEBIUTY. To edycja dla debiutantów - nagradzająca twórców pomysłów na opakowanie, które jeszcze nie istnieje. W konkursie może wziąć udział każda osoba, która w dniu zgłoszenia do konkursu nie ukończyła 30. roku życia i zaprojektowała i wykonała opakowanie w Polsce. Do konkursu można zgłosić jedynie prototypy opakowań nie wykorzystywanych komercyjnie.

Nagrody

ART OF PACKAGING - Zwycięzca otrzyma statuetkę oraz prawo do używania znaku towarowego na nagrodzonym produkcie i wszelkich materiałach, przez rok.

ART OF PACKAGING – DEBIUTY - Zwycięzca otrzyma statuetkę, staż w firmie lub agencji związanej z projektowaniem opakowań, nagrodę pieniężną. Studio Opakowań Art Pack z Krakowa ufundowało także notebooka za najlepszy projekt konstrukcji opakowania z płaskiego arkusza.

Kryteria oceny

Innowacyjność, nowatorski design, jakość wykonania, walory ekologiczne, funkcjonalność, technologia wykorzystana do produkcji opakowania oraz jego marketingowe i promocyjne zalety.

Informacje o PACKAGING POLSKA:



PACKAGING POLSKA to magazyn o charakterze rynkowym dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego. Charakteryzuje się niebanalną treścią i nowoczesnym layoutem. Za cel stawia sobie nie tylko rzetelne informowanie, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na wzajemne relacje w globalnie rozumianym świecie opakowań. Skierowany jest do wszystkich, którzy mają do czynienia z opakowaniem: począwszy od projektu, poprzez produkcję, a na usługach logistycznych skończywszy. PACKAGING POLSKA stanowi medium łączące przedsiębiorstwa zlecające (agencje reklamowe, firmy produkujące opakowania, itp.) i firmy mające zapotrzebowanie na opakowania.

W PACKAGING POLSKA połączenie designu, techniki i technologii oraz gotowego produktu tworzy nadzwyczaj jednorodną całość - opakowanie.

Informacje o EUROPEAN MEDIA GROUP:



EUROPEAN MEDIA GROUP – wydawca magazynu PACKAGING POLSKA – to znana na całym świecie Międzynarodowa Grupa Medialna wydająca od 15 lat publikacje w Azji oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Europejska siedziba firmy znajduje się we Wiedniu. Tam też jest centrala wydawnictwa, która łączy wszystkie kraje i wytycza globalne plany strategiczne. Polska siedziba European Media Group znajduje się w Poznaniu, gdzie mieści się też redakcja dwóch pozostałych tytułów z portfolio Grupy: PRINT&PUBLISHING oraz VISUAL COMMUNICATION. Każdy z nich posiada swoje mutacje narodowe, odzwierciedlając indywidualna koncepcję i charakter pism. Natomiast międzynarodowy charakter całej Grupy jest ich kluczem do sukcesu. Daje to wydawnictwu niesamowitą przewagę w stosunku do konkurencji, Przez okres piętnastu lat obecności na rynku międzynarodowym firma uzyskała bardzo dobrą pozycję i stała się jednym z największych wydawnictw branżowych na świecie.

Media i PR kontakt:

EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o.
ul. Fredry 1.18, 61-701 Poznań
Tel: 0048 61 8551990
Maciej Karwowski
mail: reklama@printernet.pl

Monika Mikołajczak
mail: monika@printernet.pl
Źródło: ''