Grupa CANPACK, producent aluminiowych puszek napojowych, opakowań dla przemysłu spożywczego i chemicznego, butelek szklanych oraz zamknięć koronowych, wyprodukował dla swojego klienta Plzensky Prazdroj Slovensko a.s., należącego do japońskiego koncernu ASAHI, puszkę z wyjątkowym efektem SATYNA.

CANPACK rozszerza ofertę o lakier z efektem SATYNA

Przy produkcji puszki aluminiowej dla marki SARIS Ejl wykorzystano nowatorski lakier, nadający opakowaniu wyjątkowy, matowy efekt, w dotyku przypominający miękką tkaninę. Zastosowanie efektów specjalnych oraz charakterystycznej grafiki podkreśliło tradycyjny charakter marki. Nowe opakowanie SARIS Ejl wyprodukowane przez CANPACK jest pierwszym produktem na rynku, który wykorzystuje unikalny efekt SATYNA. 

- „Wiemy, jak ważne dla naszych klientów jest wyróżnienie produktu na półce, dlatego wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, zespół technologów i grafików CANPACK nieustannie pracuje nad poszerzeniem oferty produktowej, poszukując innowacyjnych rozwiązań w zakresie litografii. Rezultatem takiej współpracy jest nasz nowy lakier wykorzystujący efekt SATYNA, który wzbogacił paletę efektów specjalnych dostępnych w ofercie CANPACK” – podkreślił Stephen McAneny, Group VP Commercial w Grupie CANPACK. 

 

O Grupie CANPACK

Grupa CANPACK, z siedzibą w Krakowie, to globalny producent aluminiowych puszek napojowych, opakowań dla przemysłu spożywczego i chemicznego oraz butelek i zamknięć koronowych. Firma zatrudnia około 8 000 osób na całym świecie i prowadzi operacje w 19 krajach. CANPACK, jako firma odpowiedzialna społecznie i opierająca swoje działanie na zasadach zrównoważonego rozwoju, aktywnie angażuje się w inicjatywy związane ze wspieraniem lokalnych społeczności, ochroną środowiska oraz sponsoringiem sportu młodzieżowego. Więcej informacji na temat Grupy CANPACK i jej produktów można znaleźć na stronie internetowej www.canpack.com

 

Źródło: CANPACK