W związku ze zwiększającymi się wymaganiami rynku i rosnącą liczbą obsługiwanych klientów, zarząd Cezeksu - największego polskiego dystrybutora papieru i kartonów ozdobnych - podjął decyzję o zwiększeniu liczby etatów o 26, co stanowi około 10 procent dotychczas zatrudnionych osób na terenie całej Polski.

"Szukamy zdolnych ludzi do działów handlowego i marketingu," - powiedziała Justyna Lewicka, dyrektor personalny i członek zarządu Cezeksu. "Ponieważ jesteśmy organizacją ogólnopolską, miejsca pracy czekają zarówno w Warszawie, jak i w innych miastach, w których mamy oddziały," - dodała.
Zarząd Cezeksu przewiduje, że zatrudnienie znajdą: w Warszawie około 6 osób, a w Bydgoszczy, Gdańsku, Kaliszu, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Olsztynie, Piotrkowie Trybunalskim, Poznaniu, Radomiu, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie, Szczecinie, Wrocławiu i Zielonej Górze od 1 do 3.
Ostateczny termin składania ofert pracy nie został wyznaczony. "Będziemy szukać do skutku, chcemy wybrać najlepszych," - powiedziała Justyna Lewicka.
Ubiegły rok zakończył się dla Cezeksu 45 milionowym wzrostem sprzedaży (49 procent tonowo i 33 procent kwotowo) oraz zwiększeniem udziałów: w rynku do 17 procent, a w obsłudze zamówień poligraficznych do 26 procent. Dzięki temu, a także trzynastoletniej obecności firmy na rynku, stałemu rozwojowi i największemu zaangażowaniu kapitału (72.699.500 zł) wśród dystrybutorów papieru - Cezex jest postrzegany jako stabilny pracodawca dbający o rozwój pracowników. Dowodem na to jest przyznanie godła "Inwestor w Kapitał Ludzki" oraz tytułu "Lider zarządzania zasobami ludzkimi".
"Od dwudziestu miesięcy zauważamy spadek popytu na papier. Ponieważ taka sytuacja nie może trwać wiecznie sądzę, że wkrótce nastąpi ożywienie na rynku i co za tym idzie - zwiększy się konsumpcja papieru," - powiedział Cezariusz Szlachcic, prezes zarządu i właściciel Cezeksu. "Przewidujemy że klienci dostrzegając naszą przewagę konkurencyjna wpłyną na wzrost udziałów Cezeksu w rynku. Ponieważ chcemy utrzymać obecną, wysoką jakość obsługi klientów, niezbędne staje się rozszerzenie zespołu handlowego i marketingu," - dodał prezes Cezariusz Szlachcic.