18 kwietnia 2007 w restauracji Boathouse w Warszawie odbyło się drugie z zaplanowanej serii szkoleń dotyczące zastosowań folii 3M.

Przedsięwzięcie edukacyjne dedykowane klientom firmy Antalis, realizowane jest w ramach umowy o współpracy jaką firmy Antalis i 3M podpisały na początku tego roku.

Było ono częścią cyklu szkoleń, które mają na celu przybliżenie oferty oraz pokazanie możliwości folii 3M. Uczestnikami szkoleń są klienci Antalis, producenci reklam, kreatorzy reklam, oraz firmy oklejające auta foliami. Cykl szkoleń zaczął się we Wrocławiu. Przewidziane są jeszcze spotkania w Krakowie, Gdańsku i Lublinie. Podczas szkolenia zaprezentowano najwyższej klasy folie wylewane dekoracyjne Scotchcal 70, ploterowe Scotchcal 100, folie translucentne Scotchcal 3630, folie polepszające oświetlenie Scotchcal 3635-100, folie translucentne Scotchcal 3630, nośnik elastyczny Panaflex 945 GPS oraz Vikuiti – ekrany do tylnej projekcji. Ostatni produkt jest nowością w ofercie.



Niewątpliwie znów największe wrażenie na gościach zrobiła prezentacja kasetonów z gotowymi grafikami, pokazująca proste sposoby na osiągnięcie bardzo efektownej, przyciągającej wzrok reklamy. Dla zainteresowanych, specjaliści z działu technicznego 3M prowadzili konsultacje techniczne dotyczące aspektów wykonania i aplikacji reklamy wizualnej.

Na szkoleniu odbył się również pokaz oklejania samochodu foliami odblaskowymi i fluoroscencyjnymi 3M, które zaprezentowali panowie Piotr i Rafał Lewalscy z firmy Applico. Integracyjną część szkolenia uświetnili ponownie swoją obecnością znani motocykliści rajdowi z Orlen Team: Jacek Czachor i Marek Dąbrowski opowiadający z ogromną pasją o rajdach Paryż –Dakar. Można było się dowiedzieć m.in. jak wyglądają przygotowania do rajdu w ekstremalnych warunkach i z czym muszą się zmierzyć kierowcy biorący udział w afrykańskich rajdach. W dyskusji nie zabrakło tematów dotyczących zastosowań folii do aplikacji reklam na pojazdy i motocykle rajdowe.

3M Poland - W minionym roku łączna wartość sprzedaży krajowej firmy 3M Poland wyniosła 368,4 mln zł, co oznacza 26,7% wzrostu w stosunku do roku 2005. O 35,3% zwiększyła się natomiast wartość eksportu, osiągając poziom 1,9 mln zł

3M (Minnesota Mining and Manufacturing) - gigant wśród światowych firm - rozpoczął swoją działalność w 1902 r. od wydobywania korundu - minerału służącego do produkcji papieru ściernego. Obecny potencjał korporacji 3M to ponad 74000 pracowników w 63 filiach, którzy tworzą, produkują i sprzedają ponad 50000 produktów w 200 krajach na całym świecie. Niezwykle bogata oferta produktowa firmy stała się podstawą jednego z popularniejszych sloganów reklamowych, który głosi, że "Firma 3M nie wymyśliła koła, ale 1000 drobiazgów, które czynią je użytecznym".

Źródło: www.antalis.pl, 3M
Źródło: ''