Herbapol postanowił rozbudować swoje portfolio napojów energetycznych poprzez wprowadzenie nowej submarki – Green-Up Power Plus. Zadanie to zostało zlecone Czteryczwarte Brand Design, które wcześniej stworzyło markę i projekty opakowań dla linii Green-Up.

Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało dla Herbapolu nową submarkę – Green-Up Power Plus
Celem producenta było zaprojektowanie nowego wariantu produktu, nadal naturalnego, ale wyróżniającego się wyjątkowym działaniem energetyzującym.

Zaproponowany przez Czteryczwarte koncept graficzny opiera się na zwizualizowaniu wyjątkowej siły nowego napoju. Udało się to zrealizować poprzez stworzenie efektu zamknięcia w opakowaniu potężnej mocy, która spogląda na konsumenta swoim zielonym okiem. Dodatkowo, siłę produktu symbolizuje granatowo-czarna kolorystyka puszki.

Nawiązanie w rozwiązaniach graficznych do siły i pierwotnej energii ukrytej w przyrodzie wynika zarówno z pozycjonowania samego produktu, jak też z wartości marki Herbapol, tradycyjnie kojarzonej z naturą.
Źródło: ''