Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało dla Herbapolu nową submarkę – Green-Up Power Plus
Herbapol postanowił rozbudować swoje portfolio napojów energetycznych poprzez wprowadzenie nowej submarki – Green-Up Power Plus. Zadanie to zostało zlecone Czteryczwarte Brand Design, które wcześniej stworzyło markę i projekty opakowań dla linii Green-Up.


Zaproponowany przez Czteryczwarte koncept graficzny opiera się na zwizualizowaniu wyjątkowej siły nowego napoju. Udało się to zrealizować poprzez stworzenie efektu zamknięcia w opakowaniu potężnej mocy, która spogląda na konsumenta swoim zielonym okiem. Dodatkowo, siłę produktu symbolizuje granatowo-czarna kolorystyka puszki.
Nawiązanie w rozwiązaniach graficznych do siły i pierwotnej energii ukrytej w przyrodzie wynika zarówno z pozycjonowania samego produktu, jak też z wartości marki Herbapol, tradycyjnie kojarzonej z naturą.
Źródło: ''