Czteryczwarte stworzyło Garden Party Drink
Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało dla firmy Agros Nova nową linię napojów owocowych.


Garden Party Drink pozycjonowany jest jako napój idealny na imprezę, przyjęcie czy spotkania rodzinne – spożywany w celu orzeźwienia i przeznaczony do szybkiego zrobienia drinka. W związku z tym zabawa i orzeźwienie to motywy przewodnie w komunikacji nowego produktu.
Stworzone przez Czteryczwarte opakowania podkreślają nocny, imprezowy charakter napoju. Przepisy na drinki, dynamiczna kompozycja, ciemny kolor tła budują wizerunek submarki i odróżniają nową linię od podstawowych napojów Garden.
– Zależało nam na eleganckim opakowaniu, takim, które konsument może swobodnie postawić na stole w trakcie towarzyskiego spotkania. Wierzę, że zrealizowane projekty pozwalają na takie zastosowanie produktu – powiedziała Dominika Sikora, senior account manager w Czteryczwarte Brand Design.
Wprowadzany obecnie na rynek Garden Party Drink to produkt całoroczny, dostępny w trzech smakach: limonka-mięta, pomarańcza-ananas i kaktus-limonka. Nowa submarka stanowi osobną linię, buduje jednak półkę z całą marką Garden.
Kreacja linii Garden Party Drink to kolejny projekt zrealizowany dla marki Garden – w 2009 roku Czteryczwarte wygrało przetarg na redesign linii podstawowej soków Garden a 2010 wdrożona została linia napojów 0,25 w butelkach szklanych.
Źródło: ''