Czteryczwarte tworzy nowy Garden
W wyniku wygranego przetargu Czteryczwarte Brand Design przeprowadziło dla Agros Nova redesign napojów Garden. Nowe opakowania wyróżnia wyrazisty koncept graficzny, a efekty pracy projektantów można już oglądać na półkach sklepowych.


Czteryczwarte postawiło na zdecydowane rozwiązania i zamiast subtelnych modyfikacji zaproponowało wyrazisty koncept graficzny - opakowanie przypominające skrzynkę z owocami.
— Chcieliśmy, aby nowe opakowanie wyróżniał jasny przekaz. Zależało nam na czytelnym pomyśle, łatwym do zdekodowania przez konsumenta. W efekcie powstał pomysł skrzynki drewnianej, w której wnętrzu kryją się owoce, a wszystkie dodatkowe informacje i komunikaty są po prostu na skrzynkę „naklejone” — powiedziała Dominika Sikora, Senior Project Manager w Czteryczwarte Brand Design.
— Zdecydowaliśmy się na koncept zaproponowany przez Czteryczwarte, gdyż podkreśla on postrzeganą jakość napojów Garden i silnie nawiązuje do claimu "Garden prosto z sadu". Opakowanie przeszło pozytywną weryfikację w badaniach konsumenckich, a charakterystyczna szata graficzna daje szansę na zauważalność produktu - powiedziała Magdalena Nicińska, Brand Manager w Agros Nova.
Źródło: ''