Smurfit Kappa Polska została doceniona przez Jury podczas dwóch prestiżowych konkursów branżowych. Pierwszy z nich to „Art of Packaging – na najlepsze opakowanie roku”, gdzie zdobyła nagrodę główną w kategorii Marka Własna. Drugim jest „POS Stars 2021 Najlepsze display’e”, na którym firmie przyznano wyróżnienie.

Podczas jubileuszowej XV edycji ogólnopolskiego konkursu „Art of Packaging”, Smurfit Kappa Polska otrzymała aż trzy nominacje do nagrody głównej i miana Opakowania Roku. Były to projekty: „Andruty Kaliskie” oraz „Kosz Wielkanocny” (eksponujący produkty marki Krakus) – oba zgłoszone w kategorii POS, a także „Winoteka Netto”, która finalnie odniosła największy sukces i zwyciężyła w kategorii Marka Własna.

 

konkursowy "Kosz Wielkanocny" marki Krakus
„Kosz Wielkanocny” - wolnostojąca ekspozycja na produkty spożywcze marki Krakus zdobyła nominację w kategorii POS w konkursie „Art of Packaging”.

„Winoteka Netto” to wolnostojący stand z tektury falistej, będący gotowym rozwiązaniem tzw. sprzedaży łączonej. Projekt powstał w ścisłej współpracy z siecią handlową Netto. Na atrakcyjnych wizualnie dispaly’ach ustawionych w alejkach sklepowych klienci znajdą ozdobne torebki w trzech kolorach, przeznaczone na pojedynczą butelkę wina albo koszyczek na 6 sztuk tego trunku. Dzięki takiemu rozwiązaniu mogą wyjść ze sklepu z gotowym upominkiem.

 

konkursowa "Winoteka Netto"
„Winoteka Netto” - display na ozdobne torby na wino, w trzech różnych kolorach wraz z praktycznymi nosidełkami na 6 butelek, zwyciężył w kategorii Marka Własna w konkursie „Art of Packaging”.

„Taki był zamysł projektowy – ułatwić klientowi zakupy. Display dostarczany jest do naszych sklepów w formie złożonej, zatowarowanej i gotowej do szybkiej ekspozycji po zdjęciu transportowego wieka. Jego konstrukcja charakteryzuje się zwartą i lekką w odbiorze formą, która świetnie wpisuje się w otoczenie półek sklepowych, a także jest ich praktycznym uzupełnieniem” – informuje Patrycja Szczęsna, Category Manager Near Food Netto Sp. z o.o.

 

konkursowy display "Andruty Kaliskie"
Display „Andruty Kaliskie” został wyróżniony podczas XIII edycji konkursu „POS Stars 2021 Najlepsze display’e”.

Z kolei wyróżnienie podczas XIII edycji konkursu „POS Stars 2021 Najlepsze display’e”, który odbywał się w trakcie ogólnopolskich targów FestiwalMarketingu.pl, zdobył nietuzinkowy projekt docenionych już nominacją „Art of Packaging” – „Andrutów Kaliskich”. Display spełnia dwie funkcje: reklamuje w miejscu sprzedaży wyrób regionalny, a jednocześnie promuje miasto Kalisz, w którym 150 lat temu powstały smakowite andruty. Konstrukcja ekspozycji została w całości wykonana z szarej tektury falistej, nawiązując tym samym do natury i tradycji. Natomiast ilustrowane karty historii powstały na papierze ozdobnym. Ekologiczny wizerunek całości uzupełnia stylizowana grafika w mono kolorowym nadruku w odcieniach brązu.

 

 „Jesteśmy szczęśliwi, że wysiłek i praca zespołu projektowego Działu Display zostały docenione niemalże jednocześnie przez Jury dwóch ogólnopolskich konkursów opakowaniowych. Cieszymy się, że uznanie znalazły takie elementy projektów, jak: design, technika wykonania, innowacyjność, jakość użytych ekologicznych  materiałów, funkcjonalność i spójność opakowania z jego zawartością. Przyznane nagrody i wyróżnienia to nie tylko ogromny prestiż, ale też najlepsza inspiracja i motywacja do dalszej pracy” – komentuje Elżbieta Szenrok, Managing Director Smurfit Kappa Konin & Drezdenko.