Inteligentne etykiety, opakowania atrakcyjne nie tylko pod względem wizualnym, ale i technologicznym, dodatki, które zwiększają bezpieczeństwo oferowanego produktu - właściwie każdego dnia eksperci, dziennikarze i producenci z branży opakowań i etykiet zaskakują nas nowymi rozwiązaniami. Branża opakowań rozwija się coraz dynamiczniej, a firmy w niej skupione przedstawiają coraz śmielsze koncepcje.

Dokąd zmierza młody dizajn? Jakie trendy przedstawią światowe koncerny opakowaniowe?
Z myślą o wszystkich, których interesuje rozwój branży opakowań stworzone zostały targi PACKAGING INNOVATIONS, które odbędą się już 14-15 marca b.r. w Hali Expo XXI w Warszawie.
W czwartej edycji imprezy weźmie udział rekordowa liczba 130 wystawców zarówno z Polski, jak i zagranicy. Wśród firm, które zaprezentują swoje rozwiązania podczas targów obecne będą przedsiębiorstwa z Niemiec, Holandii, Włoch, Słowacji, Turcji czy Wielkiej Brytanii. Zróżnicowana oferta prezentowana na stoiskach z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

Aby ułatwić kontakt na linii producent-odbiorca oraz usprawnić proces poszukiwania odpowiednich rozwiązań producenci skupieni będą w ramach trzech STREF TEMATYCZNYCH: LABELLINGU, CO-PACKAGINGU oraz LOGISPACK. W ten sposób goście targowi łatwo odnajdą dostawców etykiet i kodów kreskowych, firmy oferujące pakowanie i przepakowywanie produktów, a także będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą opakowań logistycznych i ochronnych.

Czas pomiędzy rozmowami biznesowymi warto wypełnić uczestnictwem w branżowych seminariach learnShops. W czasie dwóch dni targów odbędzie się ponad 15 wykładów i prezentacji poświęconych zróżnicowanym zagadnieniom z obszaru projektowania opakowań, ich wykorzystania w celach marketingowych, a także dotyczących technicznych aspektów opakowań czy etykiet. Seminaria są bezpłatne dla wszystkich uczestników targów, w dowolnym momencie wizyty na hali wystawienniczej można podjąć decyzję o uczestnictwie w wykładach. Szczegółowy HARMONOGRAM seminariów można znaleźć na stronie internetowej.

Organizatorzy targów PACKAGING INNOVATIONS szczególną uwagę przykładają do promocji nowoczesnych rozwiązań z zakresu opakowań i etykiet. Temu też ma służyć Program Innowacja. Odwiedzając targi warto zwrócić szczególną uwagę na stoiska oznaczone logo Innowacja – to właśnie na nich prezentowane są najnowsze osiągnięcia technologiczne firm z sektora opakowań. Opis innowacji można natomiast znaleźć w katalogu targowym.

O tym, że dobre pomysły i ciekawe kreacje rodzą się nie tylko w profesjonalnych biurach projektowych i laboratoriach świadczą projekty nadesłane przez studentów uczelni artystycznych z całej Polski do STREFY STUDENTA. Kontrowersyjne opakowanie na płytę ulubionego zespołu, pudełko na przepiórcze jaja dostosowane dla potrzeb singli czy wielofunkcyjne opakowanie na herbatę - to tylko niektóre z projektów, które będzie można zobaczyć podczas targów. Galeria nadesłanych opakowań dostępna jest na fanpage targów na Facebooku (www.facebook.com/pi.warsaw)

Targi PACKAGING INNOVATIONS stwarzają szansę do nawiązania wielu wartościowych kontaktów biznesowych, jak i umożliwiają poszerzenie branżowej wiedzy. Wstęp na targi jest BEZPŁATNY po dokonaniu wcześniejszej REJESTRACJI ON-LINE na stronie targów.

Targi nowych rozwiązań w branży opakowań Packaging Innovations
Hala Expo XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa

Środa (14 marca): 10:00-17:00
Czwartek (15 marca): 10:00-16:00
www.easyfairs.pl


Źródło: ''